Anul 2008 a început cu o mulţime de schimbări la Leo Burnett. La 9 ianuarie, anunţau câştigarea clientului GE Money, divizie internaţională de servicii fiananciare a General Electric.
Prezenţă dinamică
Anul 2008 a început cu o mulţime de schimbări la Leo
Burnett. La 9 ianuarie, anunţau câştigarea clientului GE Money, divizie internaţională
de servicii fiananciare a General Electric. La 14 ianuarie este anunţată
oficial intrarea în echipa Leo a lui Adrian Preda, venit de la Graffiti BBDO
pentru a ocupa la Leo poziţia de
Co-creative Director al agenţiei. Lucrurile nu s-au oprit aici, pentru că la 16
ianuarie Leo loveşte din nou, anunţând adăugare la portofoliul agenţiei a
brandului Petrom. Clientul a fost câştigat în urma unei licitaţii la care au
mai participat patru agenţii, declară Roxana Dumitru (foto), Managing Director
la Leo Burnett.
Continuare. Seria de noutăţi Leo a continuat însă şi la 17 ianuarie, când Leo a anunţat redobândirea în portofoliu a unui fost client apetisant şi ofertant, brandul Elite dar şi venirea Bergenbier din proprie iniţiativă. Tot la 17 ianuarie, presa a fost primită la agenţie acasă pentru un bilanţ şi un exerciţiu de anticipare a ceea ce va fi agenţia în 2008.