x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

25 Aug 2007   •   00:00

Securitate - Campanie pe şosele

21 august-1 septembrie inseamnă trafic intens, fiind perioada in care majoritatea concediilor ia sfărşit. Este perioada in care se va derula campania "Ţine-ţi viaţa in propriile măini", ce-şi propune să informeze şoferii asupra riscului de a vorbi la telefonul mobil in timp ce conduc. Campania este iniţiată de reţeaua Germanos şi Nokia. Bucureşti, Cluj, Craiova, Constanţa, Iaşi şi Timişoara sunt oraşele vizate de "patrula Germanos", care le va oferi şoferilor informaţii privind avantajele utilizării sistemului "măini libere" şi fluturaşi cu ajutorul cărora obţin pănă la 20% reducere la dispozitive Bluetooth Nokia in magazinele Germanos.

Copii - Program de fotbal

Coca-Cola şi Academia de Fotbal Braziliană au organizat in vara aceasta o tabără de fotbal la Rio de Janeiro. Alături de copii din Austria, Brazilia, Columbia, Republica Cehă, Ecuador, El Salvador, Haiti, Honduras, Mozambic, Scoţia, Serbia, Spania, Suedia, Tanzania, Turcia şi Venezuela au participat şi romăni cu vărste intre 14 şi 16 ani care au invăţat la faţa locului stilul brazilian de fotbal.

Cu umor - Nebunii pentru acasă

Din august, Cassa Loco este imaginea companiei Proges, una dintre principalele companii de amenajări interioare. Instrumentele pe care se bazează campania sunt: broşurile vară-toamnă 2007, spotul video, spotul radio, OOH-ul şi site-ul www.proges.ro. Annamaria Anton-Bako, directorul de comunicare Proges, a declarat despre colaborarea cu artiştii de la Cassa Loco: "Sunt cunoscuţi, sunt diferiţi de restul trupelor din show-biz-ul romănesc, spun lucrurilor pe nume". Campania a fost concepută şi implementată de agenţia Utopium.

Concurs - Inscrieri la Eurobest

Inscrierile pentru Eurobest Awards, aflat la cea de-a 12-a ediţie, se vor putea face incepănd de la 30 august. Secţiunea de Media este o noutate in economia acestui festival, destinat creativităţii din publicitatea europeană. Celelalte secţiuni ale concursului sunt TV/Cinema, Print, Outdoor, Radio, Interactiv, Marketing direct şi Promoţii şi Campanii Integrate. Rezultatele Eurobest vor fi afişate online la 30 noiembrie.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului