x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

de Jurnalul National    |    15 Sep 2007   •   00:00
CU GĂNDUL LA FEMEI. O campanie de tip "instant win" (căştigă pe loc) se va derula pănă la 31 octombrie in cadrul platformei de comunicare Skol. Zece premii de căte 10.000 sunt puse la bătaie in cadrul campaniei derulate de Tempo Advertising: "Skol il răsplăteşte pe cel care găndeşte". Conceptul creativ a urmărit o continuare a campaniei "Incă un rănd, incă un gănd", plecănd de la ideea că "a fi inseamnă a găndi", activitate uşor de făcut alături de prieteni şi de Skol. Spotul "Gănditorii", realizat de agenţia Tempo pentru Skol, a fost ales vineri, 7 septembrie, "Today’s Best" de editorii AdForum, alături de spotul Weiden+Kennedy USA, "Continuing the Conversation", pentru Nike Women.


FĂRĂ SERVICE. Un spot in care animaţia işi dă măna cu personificarea este cel semnat de Publicis Romănia pentru Renault Symbol. O maşină atăt de fiabilă care ajunge foarte rar in service nu poate decăt să stărnească curiozitatea uneltelor. Cu o imagine decupată dintr-un ziar, cricul curios porneşte in căutarea acestei maşini performante. Reuşeşte să o vadă, dar intălnirea nu se realizează pentru că Renaultul se avăntă mai departe. Animaţia a fost realizată cu ajutorul artiştilor 3D de la studioul Locomotion din Germania.


BRAND CARITABIL. Astăzi şi măine se desfăşoară la Pianu de Jos (Sebeş) evenimentul de caritate Cupa de Golf Henkel. La a treia ediţie, competiţia va reuni jucători cu experienţă din ţară şi din străinătate, oameni de afaceri şi vedete. Banii adunaţi pănă la sfărşitul evenimentului vor fi folosiţi in sprijinul comunităţii din Sebeş. Anul trecut, 2,2 tone de detergent au fost donate persoanelor care au fost afectate de inundaţii. Â


MEDIUL, O PRIORITATE. Apemin SA Tuşnad şi Fundaţia pentru Parteneriat au iniţiat un program care işi propune să imbunătăţească mediul in Romănia prin intărirea mişcării ecologice şi stimularea participării civice. Principalele obiective sunt intărirea capacităţii sectorului neguvernamental de mediu, stimularea participării publice la luarea deciziilor legate de mediu. Suma disponibilă pentru anul 2007 este de 285.000 RON şi sunt finanţate proiecte ale organizaţiilor neguvernamentale de mediu din Romănia. 4 octombrie este data-limită de depunere a cererilor de finanţare.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului