x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

de Jurnalul National    |    20 Oct 2007   •   00:00

Prevenţie. GlaxoSmithKline (GSK) a lansat la inceputul acestei săptămăni Cervarix, un vaccin care previne apariţia leziunilor canceroase de col uterin. Aceste leziuni sunt cauzate de papilomavirusul uman tipurile 16 şi 18. Aceste tipuri de virus sunt responsabile de peste 70% din totalul cazurilor de cancer de col uterin din intreaga lume. Cancerul de col uterin este a doua cauză de deces prin cancer la femei şi generează peste 270.000 de decese pe an in intreaga lume. Agenţia de PR care a organizat lansarea acestui produs este 2Active PR.

Campanie dulce. Raiffeisen Leasing marchează implinirea a 5 ani pe piaţă prin lansarea unei campanii semnate GAV/ Scholz&Friends Bucureşti. Campania TV cuprinde trei execuţii, "Restaurant", "Bucătărie" şi "Sufragerie", care sunt concepute pe stilistica unui umor absurd, de tipul schiţelor lui Caragiale. Două printuri, "Ştampila" şi "Laptop-ul", merg pe ideea de "dulce" şi completează campania care stă sub sloganul "Leasing plăcut". De altfel, tendinţa generală a comunicării băncilor şi serviciilor lor este spre colorat, dulce, familiar, cald.

Stil de viaţă. Companiile membre ale IAA Romania (International Advertising Association) şi CNA vor lansa o campanie de informare pentru educarea consumatorilor in vederea unui stil de viaţă sănătos. S-a realizat deja un studiu menit să inţeleagă comportamentul actual al consumatorilor romăni şi tendinţele care trebuie corectate prin campanie. Rezultatele studiului vor fi folosite pentru definirea mesajelor cheie pe care campania le va adresa prin canalele de media care vor fi folosite: TV, radio, presă scrisă, internet şi adresare la raft.

Avon implicat. In continuarea programului educativ "1 din 8 femei" iniţiat anul trecut, Avon s-a implicat de curănd in organizarea unui concert susţinut de Loredana Groza şi invitaţii ei. Concertul marchează debutul programului prin care anul acesta Avon se implică in lupta impotriva cancerului de săn. Concertul a fost inregistrat in totalitate, urmănd ca secvenţe din acesta să fie incluse in spotul video de promovare a campaniei educative pentru prevenirea şi diagnosticarea precoce a cancerului la săn. Videoclipul melodiei "Află că eşti bine" urmează să fie difuzat pe cele mai importante canale de televiziune.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului