x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

de Jurnalul National    |    09 Feb 2008   •   00:00
Info

9 februarie 2008: La începutul acestei săptămani, în club Embryo, a fost lansată prima cafea pentru slăbit din România. La eveniment a participat cântareaţa de muzică uşoară Cristina Rus, care a prezentat beneficiile cafelei Reduccino

CAFEAUA PENTRU SILUETĂ. La începutul acestei săptămani, în club Embryo, a fost lansată prima cafea pentru slăbit din România. La eveniment a participat cântareaţa de muzică uşoară Cristina Rus, (foto) care a prezentat beneficiile cafelei Reduccino, după care a susţinut un concert live. Reduccino este prima cafea de pe piaţa românească care susţine pierderea în greutate prin creşterea ritmului metabolic şi prin reducerea poftei pentru dulciuri, asigurând în acelaşi timp o creştere a vitalităţii organismului. Compania care a adus produsul în România este UniComs.

 

COMPETENŢE DE PR. Departamentul de PR al agenţiei de publicitate Tempo a devenit agenţia de relaţii publice Rogal­ski Grigoriu. Noua companie este fondată de cinci parteneri din Tempo: Dragoş Grigoriu, Vlad Grigoriu, Simona Dan, Florina Vărzariu şi Eliza Rogalski.

Rogalski Grigoriu PR va avea acces la competenţele de research, creaţie, media şi producţie ale agenţiei mamă. Agen­ţia are o echipă de 15 consultanţi formaţi la şcoala londoneză: Chartered Institute for Public Relations (CIPR). Cu o experien­ţă de 10 ani, echipa şi-a construit instrumente proprii de planning: Harta Influenţelor, Matricea de Comunicare, Benchmarking.

 

CONT LA PROXIMITY. Din luna februarie, serviciile de ATL şi BTL ale Bramac vor fi gestionate de Proximity, agenţie de direct marketing. Proximity este parte a Grupului BBDO România, alături de Grafitti BBDO, Pleon Graffiti şi Media Direction şi este afiliată la reţeaua Proximity Worldwide, unul dintre liderii mondiali în domeniul direct&relationship marketing. Punctul cheie al strategiilor propuse de Proximity este interactivitatea.

 

10 ANI DE HBO. Lowe PR se ocupă de campania aniversară HBO. “HBO este fără doar şi poate una dintre cele mai frumoase provocări cu care ne-am confruntat în materie de pozi­ţi­o­nare de brand; o marcă premium, un brand aspiraţional, însă în egală măsură unul dintre cele mai prietenoase cu care am inte­racţionat până acum”, a de­cla­rat Nora Ioniţă, Managing Di­rector Lowe PR. Campania se va încheia la sfârşitul lunii februarie.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului