16 februarie 2008: Începând cu 15 februarie încep inscrierile pentru ce-a de cincea ediţie a premiilor Effie. Effie premiază campaniile care fac dovada eficienţei lor.
ÎNSCRIERI LA EFFIE.Începând cu 15 februarie încep inscrierile pentru ce-a de cincea ediţie a premiilor Effie. Effie premiază campaniile care fac dovada eficienţei lor. Pentru a fi validate, toate campaniile trebuie să fi rulat în perioada ianuarie 2007 – decembrie 2007, pe cel puţin un canal media. Noutatea acestei editii o constituie sectiunea specială: Sustained Success. Campaniile inscrise in cadrul acestei noi categorii, trebuie sa faca dovada succesului sustinut pe o perioada de minimum trei ani. Rezultatele trebuie sa dateze din perioada ianuarie 2005 si sa includa si anul 2007. Finalizarea înscrierilor este anunţată pentru 1 mai.
STEAUA CARE TE DUCE ÎN AFRICA DE SUD.La 15 februarie a început promoţia Heineken : “ Atinge o stea şi poţi ajunge în Africa de Sud!”. Promoţia va fi susţinută de o campanie de comunicare integrată (online, televiziune, radio, outdoor, print). Principalul instrument de activare al promoţiei va fi website-ul www.championsplanet.ro. Promoţia se va încheia la 30 aprilie.
SCHIMBĂRI DE BOARD LA PLEON GRAFFITI.Mircea Tomescu (foto) va fi noul PR Director de la Pleon Graffiti. “Nu cred că PR-ul e o chestie sacră cu reguli imuabile şi tipare rigide. Cred că e vorba despre a şti să spui poveşti bune despre brandurile tale. Urăsc să devii previzibil şi înrăit în clişee precum administratorul de bloc care îşi apăra cu preţul vieţii locul de parcare.” a declarat Mircea Tomescu. Experienţa lui Tomescu vizează domenii ca jurnalism, PR, account developing şi management şi new business.
ATENA-WASHINGTON-BUSUREŞTI. A fost lansată Spin Communications România sucursală a agenţiei de relaţii publice cu acelaşi nume, din Grecia. Agenţia de la Atena a crescut rapid de la deschiderea din 2003 ajungând în 2007 la o cifră de afaceri de 700.000 de euro. Spin mai are o sucursală la Washington D. C. Country Manager al Spin România este Ruxandra Florea, cu o experienţă de opt ani în domeniul relaţiilor publice.