x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

de Eliza Dumitrescu    |    10 Apr 2008   •   00:00
Info

Gama de produse Milli cu Omega 3 este promovată prin cea mai recentă campanie tv realizată de Ogilvy&Mather

SOLUŢIA VITALITÅŢII. Gama de produse Milli cu Omega 3 este promovată prin cea mai recentă campanie tv realizată de Ogilvy&Mather. Spotul va fi difuzat la nivel naţional pe principalele canale tv şi va fi susţinut de o campanie print şi internet, în perioada martie-mai. Spotul este o ilustrare a ceea ce înseamnă vitalitate, în contextul de astăzi al unei familii moderne.

 

PUBLICITARI ROMÂNI LA WASHINGTON. Prezentă la Congresul Internaţional al IAA (International Advertising Association) de la Washington DC, delegaţia biroului IAA din România a bifat deja primele victorii. Astfel, Felix Tătaru, director general al GMP şi preşedinte al biroului ro­mâ­nesc al IAA, a fost ales vi­ce­pre­şedintele IAA Worldwide, iar în ziua dedicată educaţiei, proiectul care a fost prezentat ca “Best Practice” a fost Şcoala IAA, proiect al filialei din România. Anul acesta, proiectul a fost acreditat şi recunoscut de IAA Educational Programs.

 

OAMENI DE MARKE­TING LA EFFIE. Juriul de la ediţia 2008 a premiilor Effie, premiile pentru eficienţă în publicitate, este format mai ales din oameni de marketing, mai precis din specialişti în market research şi directori de marketing din cele mai reprezentative companii de pe piaţa românească. Thomas Moradpour, care coordonează activităţile de marketing ale PepsiCo International în cadrul biroului din Londra, după ce a ocupat mai multe funcţii în departamentele de marketing ale PepsiCo International în Franţa şi în biroul regional din Anglia, va fi preşedintele juriului.

 

AMBALAJ NOU. Coca-Cola România a lansat pe piaţa ro­mâ­nească noua sticlă de Coca-Cola de 500 ml. Această lansare mar­chea­ză prima schimbare importantă a design-ului sticlei Coca-Cola de 500 ml din ultimii 23 de ani. Aceas­ta va înlocui toate sticlele de Coca-Cola, Coca-Cola Light şi Coca-Cola Zero de 500 ml. Campania de marketing include atît componente de advertising (TVC, print, outdoor şi materiale promoţionale la punctele de vîn­za­re), cît şi componente de PR şi BTL.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului