x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

de Eliza Dumitrescu    |    24 Apr 2008   •   00:00
Info

Campania “Ce lume colorată!” semnată de agenţia Ogilvy mizează pe o abordare poetică a beneficiilor gamei de sucuri şi nectaruri Cappy.

ARIPI DE FLUTURE. Campania “Ce lume colorată!” semnată de agenţia Ogilvy mizează pe o abordare poetică a beneficiilor gamei de sucuri şi nectaruri Cappy. Nota romantică este cea care diferenţiază Cappy de competitorii săi Prigat şi Tymbark. Vitalitatea şi sănătatea sînt motive pentru a simiţi bucuria vieţii care îţi dă aripi şi umple totul de culori strălucitoare. Filmările pentru spot au fost rea­lizate în Spania, inclusiv într-o livadă reală de portocali. Povestea sucurilor Cappy a început în Boston, în cadrul companiei Minute Maid înfiinţată în 1945.

 

CONFERINŢE ONLINE. Prezentările de la Conferinţele Olim­piadelor Comunicării pot fi accesate atît ca mp3, cît şi în format ppt la adresa: www.olimpia­deleco­municarii.ro/conferinte-2008.html . Conferinţele au avut loc la 15-16 aprilie, la Palatul Parlamentului, şi s-au bucurat de pre­zenţa a 30 de vorbitori, persona­li­tăţi de top din lumea comuni­că­rii publice, politice, din PR şi advertising. Olimpiadele Comunicării, afla­te la a opta ediţie, continuă cu eta­pa de tutoriat şi de premiere a echi­pelor de tineri care s-au calificat pentru competiţia finală. Cîş­ti­gătorii vor fi anunţaţi la 16 mai.

 

BINELE PUBLIC. S-au în­che­iat înscrierile de proiecte so­cia­le la cea de-a şasea ediţie a Galei Societăţii Civile. Gala promovează şi premiază cele mai bu­ne proiecte implementate de secto­rul neguvernamental din Româ­nia. Site-ul www.galasocietatii­ci­vile.ro găz­du­ieşte toate proiectele înscrise în competiţia din acest an. 74 de or­ga­nizaţii neguvernamentale, trei grupuri de iniţiativă şi trei persoane fizice au înscris în com­petiţie 115 proiecte. Jurizarea şi evaluarea proiectelor se des­fă­şoa­­ră în perioada 18 apri­lie-12 mai.

 

NOUĂ DIVIZIE DE ME­DIA. SPM Indoor Division este o com­panie cu capital 100% româ­nesc care a luat fiinţă în no­iembrie 2007 şi funcţionează ca operator de indoor advertising “într-o o reţea de 18 centre comerciale de tip mall, precum şi o reţea extinsă de hipermarketuri din Bucureşti şi alte 12 oraşe din ţară”, a declarat Răzvan Constantinescu, director general SPM Indoor Division. SPM a lansat în premieră pentru piaţa românească un nou suport digital, Digital Frame cu rezoluţie adaptată mediului indoor.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului