Campania “Ce lume colorată!” semnată de agenţia Ogilvy mizează pe o abordare poetică a beneficiilor gamei de sucuri şi nectaruri Cappy.
ARIPI DE FLUTURE. Campania “Ce lume colorată!” semnată de agenţia Ogilvy mizează pe o abordare poetică a beneficiilor gamei de sucuri şi nectaruri Cappy. Nota romantică este cea care diferenţiază Cappy de competitorii săi Prigat şi Tymbark. Vitalitatea şi sănătatea sînt motive pentru a simiţi bucuria vieţii care îţi dă aripi şi umple totul de culori strălucitoare. Filmările pentru spot au fost realizate în Spania, inclusiv într-o livadă reală de portocali. Povestea sucurilor Cappy a început în Boston, în cadrul companiei Minute Maid înfiinţată în 1945.
CONFERINŢE ONLINE. Prezentările de la Conferinţele Olimpiadelor Comunicării pot fi accesate atît ca mp3, cît şi în format ppt la adresa: www.olimpiadelecomunicarii.ro/conferinte-2008.html . Conferinţele au avut loc la 15-16 aprilie, la Palatul Parlamentului, şi s-au bucurat de prezenţa a 30 de vorbitori, personalităţi de top din lumea comunicării publice, politice, din PR şi advertising. Olimpiadele Comunicării, aflate la a opta ediţie, continuă cu etapa de tutoriat şi de premiere a echipelor de tineri care s-au calificat pentru competiţia finală. Cîştigătorii vor fi anunţaţi la 16 mai.
BINELE PUBLIC. S-au încheiat înscrierile de proiecte sociale la cea de-a şasea ediţie a Galei Societăţii Civile. Gala promovează şi premiază cele mai bune proiecte implementate de sectorul neguvernamental din România. Site-ul www.galasocietatiicivile.ro găzduieşte toate proiectele înscrise în competiţia din acest an. 74 de organizaţii neguvernamentale, trei grupuri de iniţiativă şi trei persoane fizice au înscris în competiţie 115 proiecte. Jurizarea şi evaluarea proiectelor se desfăşoară în perioada 18 aprilie-12 mai.
NOUĂ DIVIZIE DE MEDIA. SPM Indoor Division este o companie cu capital 100% românesc care a luat fiinţă în noiembrie 2007 şi funcţionează ca operator de indoor advertising “într-o o reţea de 18 centre comerciale de tip mall, precum şi o reţea extinsă de hipermarketuri din Bucureşti şi alte 12 oraşe din ţară”, a declarat Răzvan Constantinescu, director general SPM Indoor Division. SPM a lansat în premieră pentru piaţa românească un nou suport digital, Digital Frame cu rezoluţie adaptată mediului indoor.