15 mai 2008:Pepsi a relansat la 12 mai website-ul www.Pepsi.ro pe care consumatorii sunt invitaţi să fie parte a echipei redacţionale a site-ului
CAMPANIE INTERACTIVĂ LA NIVEL GLOBAL.Pepsi a relansat la 12 mai website-ul www.Pepsi.ro pe care consumatorii sunt invitaţi să fie parte a echipei redacţionale a site-ului. Pepsi.ro se transformă dintr-un portal de ştiri într-o platforma interactivă, în care consumatorii au putere editorială şi socializează. Cei mai activi utilizatori vor deveni super-useri Pepsi şi pot schimba punctele acumulate pe site pe premii speciale. Relansarea site-ului Pepsi.ro se înscrie în strategia globală de comunicare online în cadrul căreia Pepsi a lansat o platformă socială de fotbal, pepsiyouniverse.com.
CONT IMPORTANT.The Practice a câştigat licitaţia organizată de Alcatel-Lucent România, liderul pieţei de soluţii de telecomunicaţii din România. În cadrul licitaţiei au participat 5 agenţii de relaţii publice de top; întregul proces de selecţie a durat aproximativ două luni de zile. Agenţia va oferi servicii de strategie de PR pentru comunicarea externă şi internă, consultanţă permanentă, creare şi implementare de programe, relaţionare cu mass media şi organizare a evenimentelor de relaţii publice. Aceste servicii vor viza mai ales activitatea din România, dar ocazional şi activitatea din celelalte 12 ţări pe care biroul din România al Alcatel-Lucent le coordonează.
PIONIERII ŞI COSMOTE.Mizînd pe nostalgie şi adresată unui target cu vîrsta între 25 şi 30 de ani, din mediul urban, cea mai recentă campanie pentru Cosmote îşi popune să întărească poziţionarea “Alături de tine”. Campania mai vizează şi să stimuleze cumpărarea abonamentelor Cosmote şi să creeze notorietate pentru ofertă. Sloganul acestei campanii realizate de Cohn&Jansen/Ashley&Holmes este “Pentru prieteni de neuitat, o ofertă de neuitat ! “ Agenţia şi Cosmote colaborează de doi ani timp în care au realizat 14 campanii.
FOCUS PE SĂNĂTATE.Un nou produs Liton a fost lansat de către agenţia Pleon în cadrul unui eveniment care a făcut un spectacol din vechile ritualuri chinezeşti şi indiene de servire a ceaiului. Dansatorii invitaţi au încercat să transmită valorile de vitalitate şi energie asociate mărcilor de sub umbrela Lipton. Comunicarea pentru Green Tea Mentă, pune accent pe natural, pe tradiţie şi pe beneficiile ingredientelor, în special pe calităţile lor antioxidante.