12 iunie 2008
În forţă
Divizia Wunderman a grupului Youg&Rubicom Brands împlineşte şase luni de existenţă pe piaţa românească. Prezentă în România de la 1 decembrie 2007 Wunderman are în portofoliu clienţi precum : Brown-Forman, Danone, Elmec, Philip Morris, Procter&Gamble, LG, Tabu. În 2008, Wunderman celebrează 50 de ani de existenţă şi este recunoscută drept cea mai solidă reţea de servicii integrate de marketing la nivel mondial, conform Advertising Age. Înfinnţată în 1958 de către Lester Wunderman, compania a fost achiziţionată în anul 1973 de către Young & Rubicam (Y&R). Echipa Wunderman din România este coordonată de Ileana Pescariu în calitate de Managing Partner, şi de către Joaquin Bonilla, Executive Creative Director.
Wrigley pariază pe români
Graffiti BBDO a realizat primul spot românesc făcut pentru marca Orbit Professional. Ideea spotului este aceea a unui Spa absolut natural în care oamenii merg să-şI îngrijească dantura. Într-un astfel de spaţiu, dentiştii sunt animale exotice cunoscute pentru comportamentul lor de sanitari. Dacă acest Chickadee Spa este un loc "de fiţe”, mai mult suprarealist, Orbit este un trend realist şI la îndemînă. Echipa de creativi care a dezvoltat campania Orbit Professional "made in Romania” e formată din Ema Prisca (director de creaţie), echipa Nepotu&Strănepotu – Cosmin Simionescu (art director) şi Dan Stănescu (copywriter).
Implicare
MOL România în colaborare cu Asociaţia Pentru Performanţă şi Cultură lansează programul "Pot ajuta?”, prin care tinerii talentaţi sunt ajutaţi financiar pentru a excela în domeniul pe care l-au ales (sport sau artă). Programul este deschis tinerilor cu vîrste între 8 şi 18 ani care pot aplica în cadrul programului în perioada 6 iunie – 4 iulie. Programul MOL este unul regional fiind aplicat anii trecuti şi în Ungaria şi Slovacia. In ediţiile din 2006 şi 2007, au fost sprijiniţi financiar 240 de tineri care au obţinut performanţă în sport, printr-o sumă totală de 80.000 euro.
Parteneriat pentru mulţi cai-putere
OMD România este agenţia de media full-service care se va ocupa de promovarea Bucharest City Challenge 2008. Evenimentul automobilistic aflat anul acesta la cea de-a doua ediţie se va desfăşura în perioada 22-24 august pe circuitul amenajat în jurul Palatului Parlamentului. Circuitul este unul dintre puţinele de acest fel din Europa, suprafaţa totală destinată evenimentului fiind de aproximativ 40.000 de metri pătraţi. OMD România pregăteşte o campanie de comunicare integrată.
Citește pe Antena3.ro