x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

28 Apr 2006   •   00:00
INSIGHT LOCAL. Spotul "Gaseste ceva in care sa crezi", parte a celei mai proaspete campanii Coca-Cola, a fost conceput special pentru consumatorul tanar de pe piata din sud-estul Europei. Este prima campanie cu insight local a companiei si la baza ei stau studii de evaluare a orizontului de asteptare, studii care s-au desfasurat pe durata a aproape un an. Campania este semnata de McCann Erickson, care colaboreaza cu Coca-Cola din 1992. Spotul a fost produs de Castel Film si ruleaza pe principalele posturi de televiziune.

PARTENERIAT. Branzas, agentia care a creat printre altele brandul Ursus, a devenit partenerul exclusiv in Romania al Interbrand. Interbrand este lider mondial in consultanta de brand si este autor al topului "Cele mai bune branduri internationale", publicat de BusinessWeek. Interbrand a fost fondata in 1974 si detine mai mult de 30 de birouri in peste 20 de tari din intreaga lume. Parteneriatul va acoperi proiecte desfasurate in Romania si in piata est-europeana. O alta agentie de succes de pe piata de branding romaneasca, Brandient, s-a asociat la inceputul lui martie cu Entreprise IG, agentie globala de brand.

CONT MEDIA. Media Insight se va ocupa de serviciile de cumparare si planificare media ale Germanos, continuand in Romania colaborarea din Grecia a celor doua companii. Astfel investitiile pe piata media ale Germanos sunt in crestere. Media Insight va oferi pentru Germanos servicii media de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare si analiza a mediului competitiv, evaluare, servicii de negociere, cumparare de spatiu media, precum si proiecte de media creativa.

PENTRU TINERI. Click pentru Beetle este cea mai noua campanie derulata de Grey Worldwide Romania pentru serviciul de internet Click Net Start. Pentru aceasta campanie a fost creat un personaj, Click, pornit in cautarea automobilului visat, un Volkswagen Beetle. Valorile care au adus impreuna cele doua marci, Click Net si Volkswagen, sunt tineretea, realismul, dinamismul, spiritul inovator. Alte premii puse la bataie in aceasta campanie sunt book-uri, sisteme audio, playere, MP3, tablete grafice.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului media