x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Inspiraţie de la ingeri

Inspiraţie de la ingeri

de Eliza Dumitrescu    |    17 Noi 2007   •   00:00
Inspiraţie de la ingeri

Inscrierile pentru AdPrint, festivalul internaţional dedicat printului, sunt in plină desfăşurare. Ingeraşul-logo işi face din nou apariţia in peisajul comunicării.

Inscrierile pentru AdPrint, festivalul internaţional dedicat printului, sunt in plină desfăşurare. Ingeraşul-logo işi face din nou apariţia in peisajul comunicării. Despre opţiunea pentru acest icon extrem de uzitat, dar capabil incă de sensuri şi abordări vizuale proaspete, ne-a vorbit Marc Borţun, director artistic al festivalui, creatorul acestui logo. "Actualul logo al AdPrint este in uz de trei ani. Unul din motivele pentru care a fost ales ca simbol al festivalului ar fi diferenţierea acestuia de "monştrii sacri", marile festivaluri cu tradiţie internaţională, care se cam iau in serios... AdPrint este proaspăt, este despre ascuţimea minţii, despre gădilarea ego-ului atunci cănd eşti cel mai bun, despre prietenie şi atmosferă, la AdPrint punem in competiţie echipele de creaţie, şi nu un mare nume de agenţie contra altuia...

ATITUDINE. Ingerul AdPrint nu este nici arhanghel, nici heruvim, nici amoraş baroc... e mai degrabă sufleorul pe care oricare creativ l-ar vrea aproape atunci cănd creează. Ingerul pus pe şotii, cu un zămbet şmecheros in colţul gurii, cu o privire tăioasă, extrem de ironică, gata să taxeze orice falsitate sau lipsă de originalitate, cu freza de clubber-punker-răzvrătit, cu atitudine triumfătoare şi trufaşă in acelaşi timp... este exact ce ne-am dorit să spunem despre acest festival: poţi fi pe bună dreptate măndru, dacă eşti destul de bun să-l căştigi. "The AdPrint Angel" reprezintă o treaptă superioară atăt in ierarhia obiectivă - a industriei, căt şi in cea subiectivă - a respectului de sine. "Săptămăna aceasta, organizatorii AdPrint au anunţat preşedintele juriului in persoana lui Jean-Remy von Matt, Fondator şi Chairman al Jung von Matt, Germania. Este considerat o figură proeminentă a publicităţii mondiale. A fost preşedinte de juriu la Cannes şi Eurobest.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului adprint