Albertina Ionescu a trecut de la pupitrul ştirilor la un jurnal de life& style, rubrica fiind parte a Telejurnalului Matinal. „Vom aduce în faţa publicului poveştile de succes ale unor oameni care au reuşit să se facă remarcaţi în lumea modei, designului, arhitecturii sau artei, care amprentează puternic zona în care îşi expun ideile. Cu această rubrică, realizăm un punct de acces către aceste domenii interesante, fără accent pe elementul monden, invitaţii fiind designeri români, sculptori, pictori, bijutieri, editori ai celor mai importante reviste de life&style din România”, spune vedeta TVR 1 despre noul proiect.
Trecerea nu i se pare nefirească, mai ales că s-a intersectat de multe ori cu lumea modei: „Este un jurnal de life&style care se derulează într-un limbaj specific. De-a lungul timpului, m-am intersectat cu lumea modei, ceea ce mi-a oferit posibilitatea de a simţi ingredientele acesteia şi de a înţelege coordonatele după care există acest segment”.
EDUCAŢIE. Apariţia emisiunilor, revistelor, site-urilor de profil a adus un plus în ceea ce priveşte stilul românilor. Albertina este de părere că tinerii au devenit puternic preocupaţi de modul în care arată: „Ţinutele corecte, îndrăzneţe şi bine ajustate nu sunt rarităţi pe străzile din România. Au devenit foarte atenţi la ceea ce designerii propun din punct de vedere vestimentar şi au dobândit un puternic simţ al vestimentaţiei, ceea ce mă surprinde în mod plăcut. În mod cert, revistele şi emisiunile de specialitate joacă un rol important în această stare de fapt, dar cred că este şi o valenţă nativă a românilor”.
Vedeta TVR se fereşte însă să dea exemple din showbiz-ul intern sau internaţional, care ar fi numai bune de luat ca model. „Nu sunt în măsură să mă exprim în privinţa vedetelor, moda este cea mai frumoasă industrie, iar frumosul va fi întotdeauna la modă”.
ACCESORII. Anul trecut, Albertina şi-a lansat o colecţie de accesorii. Proiectul a fost un succes, iar satisfacţia sa pe măsură. Tocmai de aceea în vara acestui an ne promite alte surprize în această direcţie.
Recomandări
Vedeta TVR ne spune că rozul caprifoi (honeysuckle) este culoarea dominantă a lui 2011. „Această nuanţă de roz cu tentă de roşu este o culoare curajoasă şi optimistă, capabilă să producă schimbări pozitive în plan interior, să îndepărteze tristeţea, dar şi să atragă necondiţionat atenţia asupra noastră. Pentru 2011, creatorii de modă au recurs la un joc al culorilor şi formelor pentru anumite piese. Se pare că must-have-urile lui 2011 se anunţă a fi bluzele asimetrice sau decupate, rochiile lungi monocrome, cu imprimeuri ori dantelate, cele de culoarea pielii, sofisticate, dar naturale, pantalonii cu talie înaltă, ca o revenire la anii ’70, dar şi vestimentaţia cu tentă militară.