Este titlul unei cărţi de poezie lansate la începutul anilor 2000. De două săptămâni putem însă alege şi pereţii între care, virtual, se poate realiza întâlnirea.
Pentru că, de la 2 decembrie, centrul Bucureştiului există şi online, într-o lume alternativă, populată de avataruri, Second Life. Traficul realizat pe varianta virtuală a Bucureştiului, de pe Second Life, a fost de 12.221 de vizite în ziua lansării, la 2 decembrie. Traficul spaţiilor din lumea virtuală Second Life se calculează după un algoritm care contorizează numărul de avataruri care vizitează locaţia respectivă şi timpul petrecut acolo. Proiectul, realizat de o echipă de profesionişti, a costat până acum 30.000 de euro. “Virtual Bucharest” este o modalitate alternativă de promovare a Capitalei noastre cu valorile ei culturale şi a brandurilor româneşti care vor dori să folosească această platformă de comunicare pentru promovare. Deocamdată în Bucureştiul virtual există o replică a câtorva obiective din Centrul istoric şi o sală de conferinţe unde vor rula în timp real proiecte de interes derulate în capitală. Pe viitor vor fi prezente aici obiective ca Delta-Dunării, Castelul Bran şi repere din oraşe precum: Braşov, Cluj, Timişoara şi Constanţa. În prezent pe Second Life, platformă lansată în 2003, există branduri precum: IBM, Cisco, Microsoft, CNN, Reuters, Wired, Playboy, Peugeot, Mercedes, Vodafone, Orange, ABN, ING, Coca-Cola, L’Oréal, Philips, Electrolux, Thierry Mugler. Second Life are peste 15 milioane de conturi Ónregistrate, o economie şi o monedă proprie (Linden Dolar). Valoarea tranzacţiilor zilnice se ridică la peste 1,5 milioane de dolari americani.
Citește pe Antena3.ro