x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Mărcile s-au mutat la Marea Neagră

0
Autor: Alex Anghel 11 Aug 2007 - 00:00
Mărcile s-au mutat la Marea Neagră


In mijlocul verii, in plină vacanţă, mărcile se teleportează la mare pentru a fi alături de oameni cănd sunt relaxaţi, in concediu, cănd supărările şi grijile de zi cu zi sunt inlocuite cu buna dispoziţie şi distracţia. Atunci consumatori sunt mai receptivi, mai prietenoşi cu mărcile şi mai deschişi, interacţionănd mai bine.

In mijlocul verii, in plină vacanţă, mărcile se teleportează la mare pentru a fi alături de oameni cănd sunt relaxaţi, in concediu, cănd supărările şi grijile de zi cu zi sunt inlocuite cu buna dispoziţie şi distracţia. Atunci consumatori sunt mai receptivi, mai prietenoşi cu mărcile şi mai deschişi, interacţionănd mai bine.

Mărci importante organizează jocuri şi concursuri pentru a veni in intămpinarea turiştilor. Premiile şi competiţiile sunt intotdeauna un motiv de bucurie pentru toţi. Astfel, ele contribuie la lărgirea opţiunilor de distracţie şi adaugă un strop de culoare in concediul fiecăruia. Mărcile de băuturi răcoritoare par să predomine peisajul litoralului romănesc in aceasta vară. Astfel, Mercury 360 a pus in aplicare conceptul Coca-Cola Land din cadrul campaniei "Sete de vacanţă." Tema de la care s-a plecat in alcătuirea şi implementarea acestui concept a fost "fill the need for daytime entertainment" (umple nevoia de distracţie in timpul zilei) locaţiile Costineşti şi Neptun şi un brand exploziv au constituit premisele unui succes. A rezultat Coca-Cola Land, o zonă de distracţie intensivă, 650 metri pătraţi cu oameni, care joacă fotbal in apă, fussball de masă, aleargă, fac aerobic şi escaladă, construiesc castele de nisip şi inalţă zmee, concep coregrafii proprii şi dansează, se relaxează in zona de chill-out şi se bucură de tehnicile maseuzelor profesioniste, dar rămăn conectaţi la lume in NetZone (cu conexiune wireless la internet) şi se răcoresc cu Coca-Cola. Această zonă de distracţie se află in prezent lăngă Obeliscul din Costineşti. Pe lăngă brandingul implicit, Mercury 360 a trimis solii la gară pentru a anunţa călătorii de prezenţa acestui teritoriu.

Shake it your way. Tot la Costineşti, Carlsrom Beverages a lansat noua campanie de promovare pentru Orangina - "Orangina Bossaball Tour." Bugetul acestei campanii s-a ridicat la suma de 100.000 de euro. Bossaball-ul este o combinaţie de mai multe jocuri. Pentru a se familiariza cu regulile şi modul in care se joacă Orangina a invitat la evenimentul de deschidere echipa demonstrativă de bossaball a Romăniei in frunte cu gimnastul Marius Urzică şi o echipă de traineri din Belgia. Campania a fost realizată in colaborare cu agenţia Tempo Advertising care s-a ocupat de execuţiile ATL, de PR şi Media.

Batonul cu adrenalina. Snickers a avut probabil cel mai spectaculos eveniment organizat pe litoral. Snickers Battlefield a imbinat cele mai interesante şi actuale competiţii: "water fight" şi "DJ battle." Prima dintre competiţii este un duel cu tunuri de apă, de pe doi cilindri aflaţi pe mare, la 30 de metri de mal. Iar ce-a de-a doua competiţie a fost una de talent muzical in care 10 DJ-i s-au intrecut in scratch-uri şi beat-uri. Cei prezenţi la acest eveniment au mai avut parte de demonstraţii de paraşutism, kitesurfing şi sărituri cu BMX-uri in apă, in cele mai ciudate scheme. Promovarea evenimentului s-a realizat prin spoturi tv şi radio, machete de presă, bannere de internet, precum şi prin postere şi flyere distribuite pe litoral.

Concluzii. Acest tip de promovare este cu siguranţă cel mai durabil in termeni de imagine. El creează relaţii intre marcă şi consumator. Ajung in raporturi de prietenie şi asta fără ca marca să fie agresivă, fără să te oblige, fără să te păcălească. Reuşeşte să-ţi intre sub piele fără să-ţi dai seama şi inevitabil ajungi să o preţuieşti şi mai apoi să o pomeneşti fără a fi conştient că faci acest lucru. Se intămplă pur şi simplu. E atăt de natural. Marca reuşeşte să se insinueze in lista ta de prieteni. Şi asta pentru că vorbeşti despre aceasta, te intălneşti cu ea in fiecare zi, o placi, şi mai mult decăt atăt te distrează, te face să te simţi bine şi ajunge să-ţi căştige increderea. Probabil că acesta este viitorul mărcilor să creeze emoţie şi să se apropie afectiv de consumator. Raţiunea trebuie lăsată strategiei şi emoţia pe seama promovării mărcii.

După ce mărcile cu asemenea tip de promovare vor avea un feed-back al acestor campanii vom fi cu toţii surprinşi căt de eficiente pot fi. Materialul de mai sus nu face altceva decăt să povestească mecanismul campaniilor şi felul in care acestea au fost găndite şi desfăşurate. E partea raţională a lucrurilor. Pentru partea emoţională vă propun să participaţi la astfel de experienţe, aşa publicitare cum sunt ele.

Citeşte mai multe despre:   sufletul comertului

 



Mai multe titluri din categorie

Află mai multe detalii despre Casaluimoscraciun.ro de pe pagina Despre noi si povestea noastra

Află mai multe detalii despre Casaluimoscraciun.ro de pe pagina Despre noi si povestea noastra
Încă de la primele semne că vara s-a dus, iar frigul toamnei începe să ăși facă simțită prezența zilnic, copiii încep să intre într-o stare de agitație. Simt că nu mai este chiar atât de mult până la C...

Reacții după vaccinarea președintelui Klaus Iohannis: „Noul brand de țară”. Top al meme-urilor

Reacții după vaccinarea președintelui Klaus Iohannis: „Noul brand de țară”. Top al meme-urilor
Galerie Foto Președintele Klaus Iohannis s-a vaccinat public, vineri, 15 ianuarie, împotriva COVID-19, deschizând astfel a doua etapă de vaccinare.   În ciuda faptului că evenimentul își propunea să întărească...

Doi români au fost condamnați în Franța pentru că au cules prea multe ciuperci

Doi români au fost condamnați în Franța pentru că au cules prea multe ciuperci
Doi români din Franța au fost condamnați în Franţa la câte 500 de euro amendă pentru o infracţiune inedită. Au cules ilegal 266 de kilograme de ciuperci într-o pădure din estul țării....

Un poștaș japonez a păstrat acasă 24.000 de scrisori. Livrarea lor i s-a părut un calvar

Un poștaș japonez a păstrat acasă 24.000 de scrisori. Livrarea lor i s-a părut un calvar
Un lucrător poştal din Japonia, căruia meseria sa i s-a părut un calvar, a fost nevoit să explice poliţiştilor de ce nu a livrat 24.000 de trimiteri poştale, unele dintre acestea expediate în urmă cu câţiva...

În Florida cad iguane din copaci din cauza temperaturilor scăzute

În Florida cad iguane din copaci din cauza temperaturilor scăzute
Serviciul Naţional de Meteorologie (NWS) din Statele Unite a atenţionat populaţia din Florida cu privire la posibile căderi de iguane, pe fondul pătrunderii unei mase de aer rece în statul american, relatează...

O pisică a supravieţuit după ce a parcurs 60 km blocată sub capota unei maşini

O pisică a supravieţuit după ce a parcurs 60 km blocată sub capota unei maşini
O pisică din Marea Britanie a suferit răni grave însă a reuşit să supravieţuiască după ce a parcurs peste 60 de kilometri blocată sub capota unei maşini, relatează duminică Press Association. Pisica...

Trei recorduri mondiale pentru o sticlă de parfum

Trei recorduri mondiale pentru o sticlă de parfum
O companie din Dubai a prezentat o sticlă de parfum încrustată cu peste 3.500 de diamante şi care deţine trei titluri mondiale omologate de Guinness World Record, relatează UPI. Guinness a confirmat că sticla...

Record mondial de lectură colectivă stabilit în Mexic

Record mondial de lectură colectivă stabilit în Mexic
Jumătate de milion de elevi de la şcolile secundare din nord-estul Mexicului au stabilit vineri un nou record mondial de lectură colectivă, citind simultan un pasaj din cartea 'México Insurgente', a ziaristului...

Gesturile prin care câinii și pisicile își arată afecțiunea

Gesturile prin care câinii și pisicile își arată afecțiunea
Iubirea și loialitatea animalelor de companie este una cu adevărat specială, iar acestea merită să primească aceleași lucruri din partea noastră. Dacă vrei să înțelegi gesturilor prin care animalul tău...

10 reguli ale unui bunic pentru viitorul iubit al nepoatei lui

10 reguli ale unui bunic pentru viitorul iubit al nepoatei lui
O femeie in Scoţia a făcut publică o listă făcută de bunicul ei, care conţine 10 reguli pe care un pretendent trebuie să le respecte pentru a putea fi iubitul nepoatei lui, notează Daily Mail. Amie...

Un tânăr a devenit milionar pentru câteva ore

Un tânăr a devenit milionar pentru câteva ore
Un tânăr în vârstă de 18 ani, din Belfast, a devenit milionar, pentru câteva ore, după ce a găsit 8.9 milioane de lire în contul său bancar, notează indy100. Dane Gillespie a primit 8.9 milioane de lire...

Un tânăr din Germania a furat o mașină pentru a ajunge mai repede la toaletă

Un tânăr din Germania a furat o mașină pentru a ajunge mai repede la toaletă
Un drum scurt până la toaletă a avut consecinţe grave pentru un tânăr de 18 ani care făcea jogging într-o localitate din centrul Germaniei, relatează agenţia DPA citând un anunţ al...

Bucuria de a dărui durează mai mult decât satisfacția de a primi

Bucuria de a dărui durează mai mult decât satisfacția de a primi
Nivelul de fericire al oamenilor care obişnuiesc să ofere se menţine constant, sau scade într-un ritm mult mai lent, spre deosebire de situaţia în care ei ar fi beneficiarii darurilor respective, conform concluziil...

Copiii fac mii de lire pe piața neagră de pe urma jocului Fortnite

Copiii fac mii de lire pe piața neagră de pe urma jocului Fortnite
Copiii fac mii de lire pe săptămână într-o rețea mondială de hacking construită în jurul jocului Fortnite. Conform BBC, vârstele lor sunt și de 14 ani. 20 de hackeri au spus că fură conturi online...

Un amfibian orb, care își îngroapă capul în nisip, a fost numit după Donald Trump

Un amfibian orb, care își îngroapă capul în nisip, a fost numit după Donald Trump
 Un amfibien orb, care obișnuiește să își îngroape capul cu nisip, a fost numit după Donald Trump, ca răspuns la comentariile sale privind schimbările climatice, scrie...
Serviciul de email marketing furnizat de