Mercury 360 este agenţia care a pus semnul egalităţii între motociclişti şi extratereştri. “Este vorba despre o metaforă. Încercăm să atragem atenţia asupra faptului că şoferii mai degrabă sînt dispuşi să accepte existenţa OZN-urilor, decît a motocicletelor în trafic..."
Mercury 360 este agenţia care a pus semnul egalităţii între motociclişti şi extratereştri. “Este vorba despre o metaforă. Încercăm să atragem atenţia asupra faptului că şoferii mai degrabă sînt dispuşi să accepte existenţa OZN-urilor, decît a motocicletelor în trafic. De aceea teasing-ul campaniei comunică imaginea a ceea ce pare a fi un OZN şi mesajul «Existăm!», iar la momentul dezvăluirii presupusul OZN se dovedeşte a fi o motocicletă în trafic‘‘, povesteşte Liviu Ţurcanu – Creative Group Director Mercury360 şi unul dintre autorii campaniei. Campania “Motocicliştii există în trafic‘‘ a fost realizată pentru Brigada de Poliţie Rutieră a Capitalei.