x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun O campanie vitaminizata de la Ogilvy & Mather

O campanie vitaminizata de la Ogilvy & Mather

de Cristian Pasarica    |    12 Oct 2005   •   00:00
O campanie vitaminizata de la Ogilvy & Mather

Daca pana acum marca Delma a comunicat in mare parte prin intermediul reclamelor la margarina, iata ca a venit momentul pentru adoptarea unei atitudini mai energice, mai dinamice, mai jucause.
Cei de la Ogilvy s-au gandit ca pentru noul produs Delma, biscuitii cu 8 vitamine, atitudinea aceasta se potriveste perfect. Produsul se pozitioneaza ca fiind un snack gustos pe care il poti consuma cu placere oriunde si oricand. Noutatea fata de alte produse similare de pe piata consta in continutul de 8 vitamine. Sunt vizate doua publicuri diferite: mamele care vor sa le ofere copiilor ceva sanatos si hranitor si copiii care isi doresc o gustare plina de energie, care sa-i faca "puternici".

Campania se deruleaza pe mai multe canale media. Spotul tv are 30 de secunde. De asemenea, exista si materiale publicitare la punctele de vanzare.

ADAPTARE. Spotul este o adaptare, s-a folosit un material dezvoltat pentru o alta tara, insa montajul autohton, coloana sonora "de casa" si sloganul neaos au dat savoarea locala necesara. Conceptul care a stat la baza campaniei este "voinicul din tine" trezit la viata de cele 8 vitamine din biscuiti. S-a ales folosirea unui personaj extraordinar pentru promovarea noului produs - pustiul cu talent de mare jucator de fotbal, mizand pe faptul ca mamele il vor iubi, iar ceilalti pusti vor dori sa-i semene. Pentru adaptarea spotului s-a lucrat cu casa de productie Chainsaw. Sloganul "Biscuiti cu 8 vitamine pentru voinicul din tine" este semnatura noului brand de biscuiti care vorbeste pe limba publicului-tinta despre principalul beneficiu al biscuitilor: energia.

COMPARATII
Tinand cont ca este vorba despre un produs nou, cei de la Ogilvy au ales o comunicare pliata pe acesta si pe target. Asadar, comparativ cu alte campanii care s-au facut pentru margarina Delma, comunicarea este de aceasta data mai jucausa, miza fiind simpatia pe care o va genera pustiul din spot. Prin urmare, asocierea produsului cu sportul nu este una intamplatoare. Acest lucru are menirea de a evidentia elementul de noutate pe care biscuitii Delma il aduc.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului