Daca pana acum marca Delma a comunicat in mare parte prin intermediul reclamelor la margarina, iata ca a venit momentul pentru adoptarea unei atitudini mai energice, mai dinamice, mai jucause.
Cei de la Ogilvy s-au gandit ca pentru noul produs Delma, biscuitii cu 8 vitamine, atitudinea aceasta se potriveste perfect. Produsul se pozitioneaza ca fiind un snack gustos pe care il poti consuma cu placere oriunde si oricand. Noutatea fata de alte produse similare de pe piata consta in continutul de 8 vitamine. Sunt vizate doua publicuri diferite: mamele care vor sa le ofere copiilor ceva sanatos si hranitor si copiii care isi doresc o gustare plina de energie, care sa-i faca "puternici".
COMPARATII
|
Tinand cont ca este vorba despre un produs nou, cei de la Ogilvy au ales o comunicare pliata pe acesta si pe target. Asadar, comparativ cu alte campanii care s-au facut pentru margarina Delma, comunicarea este de aceasta data mai jucausa, miza fiind simpatia pe care o va genera pustiul din spot. Prin urmare, asocierea produsului cu sportul nu este una intamplatoare. Acest lucru are menirea de a evidentia elementul de noutate pe care biscuitii Delma il aduc.
|
Citește pe Antena3.ro