Olimpiadele Comunicării, eveniment destinat tinerilor
interesaţi de o carieră în comunicare, a mai parcurs o etapă. Ultima înainte de
festivitatea de premiere anunţată pentru sfîrşitul acestei săptămîni.
Olimpiadele Comunicării, eveniment destinat tinerilor interesaţi de o carieră în comunicare, a mai parcurs o etapă. Ultima înainte de festivitatea de premiere anunţată pentru sfîrşitul acestei săptămîni. După ce au lucrat trei săptămîni pe proiecte de comunicare care le-au fost propuse de clienţi reali, echipele de tineri şi-au prezentat soluţiile în zilele de 12 şI 13 mai. Publicul a fost numeros iar tinerii au făcut atmosferă. “Fiecare dintre cele patru secţiuni s-a bucurat de prezenţa în săli a 220 – 250 de persoane. Am reuşit să îi convingem pe tineri de o vîrstă cu cei care au avut prezentări să vină şI să vadă cum se lucrează pe un brief real, cum se face o campanie. Au fost prezenţI în săli şI potenţiali angajatori, oameni de HR de la agenţii precum McCann Erickson, Saatchi&Saatchi, de la Pygmalion. De asemenea au fost directori din ONG – uri veniţI cu intenţia declarată de a angaja. Nu a lipsit niciunul dintre clienţii care le-au dat echipelor de tineri brief-uri spre rezolvare şI I-au susţinut pe aceştia pe scenă. Atmosfera acestor două zile mă face să cred că s-a format o reală comunitate în jurul Olimpiadelor Comunicării.” ne-a declarat Marius Balaci, director de PR al agenţiei Ethos, organizatoarea Olimpiadelor Comunicării.
Citește pe Antena3.ro