În Complexul Week-End din Tîrgu-Mureş, între 23 şi 26 iulie are loc o nouă ediţie Peninsula, cu un buget de organizare de circa 750.000 de euro, după cum a precizat Szepessy Szabolcs, directorul festivalului.
În Complexul Week-End din Tîrgu-Mureş, între 23 şi 26 iulie are loc o nouă ediţie Peninsula, cu un buget de organizare de circa 750.000 de euro, după cum a precizat Szepessy Szabolcs, directorul festivalului. Anul acesta vor fi patru scene – Weekend, Mureş, Kiss Arena şi Zakuska – pe care vor urca peste 80 de formaţii şi DJ de renume, fiind aşteptat un număr total de 50.000 de spectatori. Fanii genului heavy metal vor avea ocazia să vadă trupe ca Avantasia sau Epica, Morcheeba (foto) sau Beatsteaks, în timp ce pe scena destinată muzicii electronice vor urca ATB, LTJ Bukem sau John B. Pentru fanii muzicii româneşti vor veni anul acesta Zdob şi Zdub, Şuie Paparude, Fanfare Shavale, Viţa-de-Vie, Cargo sau Vama.
Pentru a nu fi expuşi nici măcar un minut plictiselii am adus din sport, artă, Civiliada sau cortul artelor şi suprize care anul trecut s-au concretizat în baie cu spume sau bungee-jumping. Biletul pentru o zi este de 45 de lei.
![](http://jurnalul.ro/librarie_fisiere/imagini/2008-07-24/070890e1610384bfd20ab8a052ae2817.jpg)
ADFEL DE PUBLICITATE. Aşa cum ne-am obişnuit deja, şi anul acesta Festivalul românesc de publicitate neconvenţională Adfel se va desfăşura pe terasa La Motoare în perioada 25-31 august. Evenimentul îşi propune să reunească o serie de lucrări neconvenţionale atît pentru branduri comerciale, cît şi pentru branduri culturale. Lucrările sînt prezentate atît sub formă de happening-uri, cît şi sub formă de execuţii adaptate pentru spaţiul terasei.