x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Piaţă ofertantă pentru proiectele de media

Piaţă ofertantă pentru proiectele de media

de Eliza Dumitrescu    |    09 Feb 2008   •   00:00
Piaţă ofertantă pentru proiectele de media

Starcom România lansează Starcom Media Vest, cel mai tânăr brand al grupului care se adaugă celorlalte două entităţi media deja existente, Starcom şi Starcom Direct.

Starcom România lansează Starcom Media Vest, cel mai tânăr brand al grupului care se adaugă celorlalte două entităţi media deja existente, Starcom şi Starcom Direct. Compania se va numi Starcom Media Vest Group (SMV Group) şi devine unul dintre cele mai puternice grupuri de media din România. Piaţa de media din România este una extrem de ofertantă. Este unul dintre motivele pentru care şi Omnicom Media Group, o altă instanţă media globală şi-a anunţat tot în această săptămână lansarea oficială pe piaţa de media din România. “Din punct de vedere al standardului, piaţa de media de la noi este insuficient dezvoltată (comparativ cu pieţele din vest). Tendinţa este însă de creştere (calitativă), iar noi credem că suntem printre cei care au impus această tendinţă”, consideră Adrian Vlăduţ, Director Executiv al Media Vest. “SMV Group există de mai mulţi ani în reţeaua Publicis. Transformarea Starcom România în SMV Group şi apariţia MediaVest nu e o decizie internaţională/ regională. Pur şi simplu acum am considerat că există o conjunctură favorabilă pentru apariţia MediaVest în România. E vorba de Starcom MediaVest Group, care este un grup format din trei entităţi: Starcom, MediaVest şi Starcom Direct. Starcom MediaVest Group este deja prezent în Moldova, Bulgaria sau Serbia sau Bosnia, precum şi în Ucraina, Rusia sau Ungaria. Deci, suntem deja prezenţi în toată regiunea”, ne-a declarat Adrian Vlăduţ.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului media group starcom