Atunci cand vorbim despre publicitate ne referim, de cele mai multe ori, la festivaluri, campanii, promotii, premii, concepte creative sau agentii. Nu trebuie uitate insa nici companiile de productie publicitara ce asigura suportul pentru reclame.
Productia publicitara se afla in spatele fiecarei campanii, fiind cea care, in functie de calitatea executiei, ajuta sau nu conceptul creativ. Targul de productie publicitara Print Show si Advertising Show, desfasurat in incinta complexului expozitional Romexpo, pe langa faptul ca a dat masura a ceea ce inseamna productia publicitara din Romania, a adus si lucruri noi, tehnologii noi, servicii noi, pe care agentiile le pot utiliza pentru a crea campanii creative sustinute de executii de calitate. Printre cele mai spectaculoase tehnologii expuse se numara ecranele circulare (360*) Dynascan pentru publicitate si informatii indoor si outdoor, de dimensiuni impresionante (4,5 metri diametru, 2,2 metri inaltime), pe care se pot viziona de la o distanta considerabila filme publicitare, informatii, imagini in culori naturale, rezolutia nefiind afectata de lumina ambientala, un nou mod de publicitate outdoor, jantele auto Rigidisc, cel mai performant echipament de printare din lume pentru mari dimensiuni si mari rezolutii si oferirea in acest fel a unor servicii de printare unice in Romania - printuri de mari dimensiuni in tehnologie continua la o rezolutie aparenta de 4.000 dpi - si, de ce nu, primele cutii de chibrituri cu efecte de animatie si 3-D de pe piata romaneasca. Pe langa elementele de noutate, la Print Show puteai admira tot felul de masinarii pentru tipar, de la cele mai vechi pana la cele mai noi si performante. La unul dintre standuri puteai intelege cum functiona o masina de tipar Gutenberg, veche de cateva sute de ani. La standul Heidelberg se gasea expusa la vanzare o adevarata enciclopedie a tiparului, ce-i poate folosi oricarei persoane dornice sa descifreze tainele acestei meserii. NOUTATI. In ceea ce priveste noile tehnologii, cea mai spectaculoasa dintre ele este noua forma de publicitate outdoor, si anume jantele auto Rigidisc. Acest tip de publicitate consta in aplicarea pe jantele auto a unor discuri, pe suprafata carora se aseaza reclama dorita. De cele mai multe ori, companiile isi pun logo-ul pe acest suport. De mentionat este faptul ca discul ramane nemiscat in timp ce automobilul ruleaza pe sosea. Astfel de discuri pot fi cumparate sau doar inchiriate, reclamele aplicate pe ele fiind usor de inlaturat. Tehnologia este prezenta pe piata de mai bine de 10 ani si isi are originea in Florida (SUA). Atasarea acestor discuri la janta automobilului nu afecteaza in nici un fel comportamentul acestuia la conditiile de drum. Cu astfel de discuri pot fi echipate diferite tipuri de masini, de la automobile de mici dimensiuni pana la camioane sau autobuze. De asemenea, ele sunt echipate cu sistem antifurt. Modalitatea de montare pe janta este asemanatoare cu cea a capacelor obisnuite pentru masini. SERVICII. Un alt element inedit, de data aceasta privitor la serviciile oferite de companiile de productie publicitara, il constituie posibilitatea clientului de a urmari intregul proces de productie, din momentul lansarii comenzii pana la finalizarea acesteia. De asemenea, clientul poate vedea ce materiale are producatorul pe stoc si ce-i lipseste, pentru a incepe executia unei anumite comenzi. Acest lucru este benefic pentru stabilirea dead-line-ului pentru executie si estimarea duratei acestui proces. Clientul are un user name si o parola, cu ajutorul carora se poate loga pe site-ul firmei producatoare pentru a avea acces la datele de care are nevoie.CADOURI. Un set caligrafic de bun-gust
|
Â
Citește pe Antena3.ro
STAND-UP
|
Referitor la standurile diferitelor firme expozante, acestea au variat (in termeni de comunicare si design) de la cele mai banale la cele mai spectaculoase. Cu siguranta cel mai vizitat stand a fost acela al firmei care a gasit o modalitate spectaculoasa de atragere a vizitatorilor, si anume punerea in scena a unui numar de strip-tease, pastrat, bineinteles, in limitele bunului-simt. In concluzie, putem spune ca organizatorii (Euroexpo si Romexpo) au facut o treaba buna si ca targul de anul acesta a adus elemente noi, de interes pentru public, pentru agentiile de publicitate si producatori.
|