Daimler a lansat o strategie verde de CSR ( Responsabilitate socială corporatistă). Pentru Daimler AG, protecţia climei şi a mediului înseamnă mai mult decât reducerea consumului de combustibil şi a emisiilor de CO2.
Compania ia în considerare compatibilitatea cu mediul a vehiculului pe parcursul întregului ciclu de viaţă. Se încearcă minimalizarea efectelor asupra mediului prin producerea unor vehicule cât mai ecologice şi mai eficiente, din momentul proiectării, urmată de procesul de fabricaţie, cel de utilizare şi momentul reciclării lor. Mai mult, Daimler s-a implicat în susţinerea primei conferinţe mondiale virtuale despre schimbările climatice. Structura e inovatoare pentru că evenimentul, "Clima 2008", foloseşte tehnologia "Web 2.0" pentru a intra în contact cu oamenii din întreaga lume şi pentru a le oferi forumuri de discuţii şi live-chats de 30 de minute. Iniţiatorii acestui proiect, pe care UNESCO l-a inclus în programul UN "Deceniul educaţiei pentru dezvoltare sustenabilă", sunt Ministrul Educaţiei şi Cercetării Federale Germane, Annette Schavan, directorul de programe de mediu al UN, Achim Steiner şi Prinţul Albert de Monaco al II-lea.
Citește pe Antena3.ro