A început ediţia cu numărul 55 a Festivalului Cannes Lions ( 15 – 21 iunie), competiţie care îi răsplăteşte cu "Lei” pe cei mai buni dintre publicitarii lumii. 28.000 de lucrări din întreaga lume au intrat în concurs la cele zece secţiuni principale ale celui mai mare festival de publicitate şi marketing.
A început ediţia cu numărul 55 a Festivalului Cannes Lions ( 15 – 21 iunie), competiţie care îi răsplăteşte cu "Lei” pe cei mai buni dintre publicitarii lumii. 28.000 de lucrări din întreaga lume au intrat în concurs la cele zece secţiuni principale ale celui mai mare festival de publicitate şi marketing.
Numărul înscrierilor româneşti, 97, este practic dublu, faţă de anul trecut când au luptat pentru "Lei” 43 de lucrări. La seminarii, workshop-uri, proiecţii de spoturi şI expoziţii de printuri participă anul acesta peste o sută de delegaţi români în majoritatea lor oameni de strategie şi specialişti în branding.
La 16 iunie au fost anunţaţi finaliştii de la secţiunile : "Direct”, "Media”, "Press”, "Radio”, "Promo”, "Outdoor” ale competiţiei. Agenţiile din România care au nominalizări la patru dintre aceste secţiuni sunt : Leo Burnett&Targett, McCann Erickson, Webstyler, Propaganda, Starcom Media, Publicis, Saatchi&Saatchi, Grafitti BBDO.
Citește pe Antena3.ro