8 noiembrie 2008
LANSARE
Leo Burnett a lansat TruMedia Research, cea mai nouă componentă a grupului de comunicare, o companie specializată în măsurarea audienţei şi în consultanţa in-store. Totodată, compania va fi primul jucător în măsurarea audienţei în mediul indoor. "Comunicarea in-store este esenţială pentru advertiseri, studiile arătând că până la 70% din deciziile de cumpărare se iau în magazin. Cu toate acestea, doar aproximativ 1% din bugetele de comunicare ale unei companii se direcţionează către canalele media indoor, principalul inconvenient al mediului fiind faptul că nu este măsurat", a declarat Tudor Fulea, Managing Partner TruMedia Research.
EVENIMENT
La 6 şi 7 noiembrie, la JW Marriott Bucharest a avut loc prima ediţie a evenimentului PR Innovation & Strategy. Acesta a fost organizat de Evensys în parteneriat cu Ogilvy PR, Pleon Graffiti şi V+O Communication şi a fost sponsorizat de Arctic. Cei care au luat cuvântul sunt specialişti internaţionali şi locali de top din marketing, precum: Michael Frankeburg – Head of Ogilvy 2020, Peter Lochbihler – director al European Practice Group, Public Affairs Departament, Pleon Europa, Alina Stanciu – Communication Director la Ogilvy PR, Ioana Manoiu – Managing Partner al GMP PR. Au fost abordate aspecte inovative ale domeniului Relaţii Publice.
OPŢIUNE
Midocar, distribuitor al mărcilor Volkswagen şi Audio, a optat în continuare pentru agenţia Godmother, pentru campania de lansare a noului showroom din Vitan. Colaborarea dintre Midocar şi agenţie datează de şase ani, pe vremea când Godmother se numea Speed Promotion. Campania, "Detective story", se va încheia la sfârşitul lunii noiembrie şi include componentă online, spoturi radio, direct mailing printuri în presa auto. Conceptul "Detective story" a fost folosit în toate elementele campaniei. Printre cei mai importanţi clienţi ai Godmother se numără nume precum: Forever Living Products, Midocar, Agip, Energy Holding şi A&D Pharma. (E.D.)
Citește pe Antena3.ro