TBWA/Chiat/Day a câştigat contul PepsiCo. pentru SUA. Rolul "TBWA/Chiat /Day va fi acela de a reîmprospăta comunicarea Pepsi prin multiple canale de comunicare şi de a întări poziţia de lider de advertising pe care o ocupă acest brand. Colaborarea noastră cu BBDO va continua pe câteva conturi independente precum Pepsi Max, Mountain Dew, AMP Energy şi North American Coffee Partnership", spune Dave Burwick, CMO PepsiCo. North America Beverages. Schimbarea nu afectează contul din România al Pepsi.Co, de care se va ocupa în continuare agenţia Graffiti BBDO.
VEDETELE TEDI
Tymbark Maspex Romania anunţă lansarea campaniei interactive "Aventura trăsnită a copilului tău" prin intermediul produselor Tedi, gama de băuturi răcoritoare necarbonatate pentru copii. Părinţii vor avea ocazia de a povesti ce pozne au făcut copii lor şi de a trimite fotografiile micuţilor. Premiul cel mare va fi o
excursie la Disneyland, cu întreaga familie. Cele mai interesante 170 de aventuri, votate pe site, vor fi tipărite pe etichetele Tedi. Promoţia se desfăşoară pe site-ul www.aventuratrasnita.ro între 3 septembrie 2008 – 15 ianuarie 2009.
MITURI ŞI MOTOARE
Agenţia Cohn&Jansen/Ashley&Holmes a fost nominalizată în trei secţiuni ale festivalului de publicitate The Intercontinental Advertising Cup. Seria de printuri câştigătoare la Festivalul de la "Golden Drum, American Myth", "European Myth" şi "Japanese Myth" (foto) a fost nominalizată la secţiunile Best of design, Best of Products & Service şi Best of Media. Printurile nominalizate la The Intercontinental Advertising Cup – prima competiţie globală de advertising, fac parte din campania realizată de agenţia Cohn&Jansen/ Ashley&Holmes pentru motocicletele Honda.
Citește pe Antena3.ro