x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Ştiri pe scurt

Ştiri pe scurt

17 Feb 2010   •   00:00
Ştiri pe scurt

17 februarie 2010



5558-114095-jfimg_5600.jpg
ISPRĂVILE CERCETĂTORILOR - Parfum genetic

Mirosul florilor a fost schimbat parţial sau total de cercetători, prin modificări genetice. Cercetătorii americani de la Institutul Naţional pentru Alimentaţie şi Agricultură au reuşit să izoleze genele care determină esenţa chimică ce produce parfumul unei flori. Ei au descoperit şi cum se poate atenua sau intensifica parfumul florilor, aflând, de pildă, şi că gena ce produce mirosul trandafirului este asemănătoare cu cea care dă gustul tomatelor. (S.S.)

LUNG SAU SCURT - Dilema bărbaţilor
Un prezervativ nepotrivit, ce poate să se rupă sau să alunece pe parcursul actului sexual, le dă bătăi de cap bărbaţilor. Pe lângă favorizarea bolilor cu transmitere sexuală, pot duce şi la un act sexual nereuşit sau chiar ratat din punct de vedere al plăcerii. 44,7% din 436 de voluntari americani, între 18 şi 67 de ani, care au testat prezervativele unui producător, s-au plâns că au nimerit prezervative nepotrivite. Asemenea prezervative au un risc de 2,5 ori mai mare să se rupă sau să alunece şi de cinci ori mai mare de a produce iritaţii penisului. Riscul tulburărilor de erecţie este de două ori mai mare şi tot atât este şi riscul partenerelor de a nu ajunge la orgasm.

5558-114096-carpetacazino.jpg

EXCLUSIV ÎN LAS VEGAS - Covorul magic
Capitala mondială a jocurilor de noroc nu doarme niciodată sau, mai precis, nu trebuie să adoarmă niciodată. Pentru a-şi încuraja clienţii să îşi cheltuiască banii, maeştrii gambling-ului din Las Vegas exploatează şi cele mai mici detalii ale tehnicilor care influenţează psihicul uman. Una dintre inovaţiile hotelurilor şi cazinourilor din Las Vegas sunt covoarele viu colorate, în special cu motive florale şi geometrice. Ideea a fost a unui om de afaceri, Chris Maluszynski. Desenul şi paleta coloristică sunt astfel create încât produc un "asalt" asupra simţurilor în mod deliberat, pentru a-i ţine pe clienţii cazinourilor "cu ochii deschişi", a explicat Maluszynski. (S.S.)

×
Subiecte în articol: magazin