Compania Microsoft intenţionează să deschidă magazine sub brand propriu pentru a-şi îmbunătăţi competivitatea în faţa marelui rival Apple, care deţine, deja, o reţea de retail.
Compania nu a dat detalii referitoare la numărul de magazine sau la produsele comercializate. Aceste date vor fi hotărâte de noul preşedinte al reţelei de magazine, David Porter, fost director executiv la DreamWorks Animation.
Planul de a înfiinţa o reţea de retail intervine în contextul în care consumatorii şi-au redus cheltuielile, ca urmare a nesiguranţei financiare determinată de criza economică internaţională. O tentativă similară, iniţiată în urmă cu câţiva ani de producătorul de computere Gateway, a eşuat.
Microsoft, afectat de reticenţa clienţilor în raport cu programul de operare Vista, încearcă să facă faţă competeţiei din ce în ce mai presante a Apple, companie a cărei cotă de piaţă creşte şi care domină prin gama iPod segmentul de playere digitale pentru muzică.
Apple are peste 200 de magazine la nivel mondial, fapt crucial pentru atragerea clienţilor, în condiţiile problemelor economice actuale.
Citește pe Antena3.ro