x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Tech Gadget Contează brandul, şi nu preţul

Contează brandul, şi nu preţul

de Alexandru Radescu    |    18 Dec 2007   •   00:00



Pentru televizoarele LCD sau cele cu plasmă, decizia de cumpărare a consumatorilor este din ce in ce mai mult influenţată de factori precum brandul şi caracteristicile tehnice (34%), conform unei cercetări de piaţă realizate de SNA Focus in perioada iulie 2006-iulie 2007 pe un eşantion de 325.000 de persoane din mediul urban.



Plasme şi LCD-uri



Pentru televizoarele LCD sau cele cu plasmă, decizia de cumpărare a consumatorilor este din ce in ce mai mult influenţată de factori precum brandul şi caracteristicile tehnice (34%), conform unei cercetări de piaţă realizate de SNA Focus in perioada iulie 2006-iulie 2007 pe un eşantion de 325.000 de persoane din mediul urban. Intre factorii care influenţează achiziţia, preţul are o pondere de 12%. Faţă de anul 2006, caracteristicile tehnice au devenit mult mai importante in procesul de cumpărare. Un alt factor de decizie (in special pentru populaţia cu vărstă cuprinsă intre 35 şi 54 de ani) sunt designul produsului cumpărat şi tendinţele in design interior. Consumatorii işi aleg televizorul pentru a completa stilul căminului, asociind designul cu noţiunea de stil şi valoare.

×
Subiecte în articol: IT