Datorită extinderii segmentului corporate, traficul generat de această categorie de utilizatori a crescut cu 54% în primul trimestru al anului 2009, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit oficialilor Cosmote.
În acelaşi timp, media minutelor de utilizare pentru segmentul corporate a crescut şi ea cu 67% pentru Q1 2009, comparativ cu anul trecut.
"Segmentul corporate constituie una dintre priorităţile companiei în anul 2009, după ce anul trecut s-a implementat o strategie concentrată în ceea ce priveşte produsele, serviciile şi forţa de vânzări. Anul trecut Cosmote a reorganizat şi extins activităţile de vânzări directe pentru a răspunde mai bine nevoilor companiilor mici şi mijlocii pe de-o parte, dar şi marilor conturi. Colaborarea cu Romtelecom a contribuit şi ea la extinderea acestei categorii de clienţi", a declarat Nickolaos Choumis, director de vânzari şi relaţii cu clienţii al Cosmote România.
Citește pe Antena3.ro