Termenul “HMU”, o prescurtare a “Hit Me Up”, este un termen prin care “generaţia digitală” îşi dă întâlnire. Astfel, acest termen a devansat Cupa Mondială în termeni de popularitate printre utilizatorii Facebook.
Studiul Facebook Memeology a analizat cei mai populari termeni din status-urile utilizatorilor reţelei de socializare în 2010 comparativ cu anul trecut. Studiul, realizat la nivel global, a demonstrat că dezastrele naturale şi victoriile importante ale unor oameni au fost prezente în mintea utilizatorilor de Facebook anul acesta.
Cele mai populare zece subiecte discutate de abonaţii Facebook au fost, în ordine, HMU, Cupa Mondială, filmele, iPad şi iPhone4, Haiti, Justin Bieber, jocuri pe Facebook, mineri, avioane şi 2011.
Potrivit reprezentanţilor Facebook, HMU este un termen folosit de internauţi încă din 2009, dar în 2010 popularitatea sa a crescut cu circa 75% în fiecare lună, ajungând să aibă 80.000 de menţionări pe zi.
Printre subiectele surprinzătoare, discutate de utilizatorii Facebook, se numără cazul minerilor din Chile, dar şi cutremurul din Haiti.