x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Tech Gadget Info

Info

03 Iun 2005   •   00:00

  • 4 iunie 2005
  • CELULARE LA PRET REDUS. Nokia a lansat doua noi modele, 1110 si 1600, care vor avea preturi reduse, fiind destinate pietelor africane aflate in curs de dezvoltare. Ambele telefoane vor putea fi gasite in magazine incepand cu ultimul trimestru din acest an. Grupul estimeaza ca modelul 1110 va avea un pret de aproximativ 65 de euro, iar 1600 va costa 85 de euro. 1110 are ecran alb-negru, iar 1600, color. Oficialii Nokia au prognozat ca numarul abonatilor din Africa va ajunge la 100 de milioane pana la finele acestui an si se va dubla pana in 2009. "Numarul de utilizatori ai telefoniei mobile continua sa creasca in statele in curs de dezvoltare, acest lucru fiind cel mai evident in Africa", a mentionat unul dintre vicepresedintii diviziei de telefonie mobila a Nokia, Juha Pinomaa.

    ACORD DE DISTRIBUTIE. IBM a incheiat un parteneriat cu compania Flamingo Computers, care va distribui prin reteaua sa de magazine produsele firmei americane. "Parteneriatul cu IBM reprezinta mai mult decat distributia de produse, noi vom oferi partenerilor nostri solutii, ceea ce va dezvolta zona de distributie cu valoarea adaugata", a declarat vicepresedintele Flamingo International, Dan Topala. IBM estimeaza ca, in anii urmatori, circa 10% din cifra de afaceri a noului sau partener va fi generata de vanzarea produselor firmei americane. Gama de produse IBM distribuite include calculatoare personale de birou si portabile, monitoare, servere Intel, statii grafice si echipamente de stocare.

    CALL CENTER, IN ROMANIA. Expozitia Call Center & Customer Care, desfasurata zilele trecute la Palatul Parlamentului, a atras 100 de participanti si o medie de 600 de vizitatori pe zi. Fiind un domeniu nou, in tara noastra activeaza 10 companii specializate in servicii de externalizare a serviciilor de asistenta pentru clienti (customer support). "Afacerea a inceput sa infloreasca abia anul trecut. Romania este locatia ideala pentru activitatile de call center, pentru ca este o tara europeana, unde se vorbesc multe limbi straine, iar costurile operationale raman in continuare mici", a declarat Yannis Karipsiadis, directorul Teleperformane.

    ×
    Subiecte în articol: IT