Hitachi, Canon şi Matsushita au format o alianţă in incercarea de a domina piaţa LCD-urilor.
ACHIZIŢIE. IBM a anunţat preluarea companiei israeliene XIV, producător de echipamente SAN (storage area network). XIV, infiinţată in anul 2002, va fi integrată in System Storage, divizie a IBM. Moshe Yanai, directorul general al XIV, a declarat presei din Israel că el a fost principalul investitor al companiei şi că nu a primit fonduri de la guvernul israelian, dar nu a menţionat valoarea sumelor alocate. Grupul IBM are in această ţară peste 700 de angajaţi care lucrează in domeniul cercetării şi dezvoltării.
ALIANŢĂ LCD. Hitachi, Canon şi Matsushita au format o alianţă in incercarea de a domina piaţa LCD-urilor. Canon şi Matsushita vor achiziţiona fiecare 24,9% din Hitachi Displays Company. In luna decembrie a anului trecut, Toshiba şi Sharp au incheiat un parteneriat pe acelaşi segment de business. In urma inţelegerii dintre cele două companii, Toshiba va cumpăra de la Sharp LCD-uri pentru televizoarele de 32 de inch sau mai mari, Sharp obligăndu-se ca, in schimb, să achiziţioneze mai multe cipuri marca Toshiba.
SMS-URI DE REVELION. Francezii au trimis in noaptea de Revelion (intre miezul nopţii şi ora 01:00) un număr-record de 50 de milioane de SMS-uri, cu 6 milioane mai mult decăt la evenimentul similar al anului precedent. Operatorul Orange a inregistrat in jur de 28 milioane de SMS-uri, o creştere de 12%. In reţeaua SFR, traficul a crescut cu 16,5%, ajungănd la 13,4 milioane. Clienţii Bouygues Telecom au trimis 7,5 milioane, mai puţin cu 500.000 de mesaje decăt anul precedent. In ceea ce priveşte numărul de MMS-uri, clienţii SFR au trimis 255.000 de mesaje in prima oră a noului an, un plus de 40%, iar utilizatorii Orange au trimis 155.000 de mesaje multimedia, o creştere cu 8.000 faţă de anul trecut. Bouygues nu a precizat aceste rezultate.