“După cinci ani de prezenţă în România, vedem un potenţial major al acestei pieţe, ţară pe care ne concentrăm atenţia, pe lângă Polonia şi Cehia. Dezvoltarea de aici, care într-un an dificil a condus la menţinerea poziţiei de lider pe piaţa de memorii, s-a aliniat tendinţei de creştere a companiei la nivel internaţional”, a declarat, într-o conferinţă, Pawel Smigielski, directorul regional pentru Europa de Est al Kingston Technology.
Evoluţia pozitivă din acest an a fost generată de dezvoltarea segmentului DRAM, care a urcat cu 13% faţă anul trecut, la 5,6 milioane dolari, respectiv 53% din veniturile totale ale companiei, dar şi a segmentului Flash, care a crescut cu 11%, la 4,9 milioane de dolari.
“Anul viitor va sta sub semnul tehnologiei SSD, o zonă pe care ne aşteptăm să avem o creştere cu 100%, datorată avantajelor pe care această tehnologie le poate oferi întreprinderilor mici şi mijlocii, care îşi doresc optimizarea cheltuielilor şi a performanţelor simultan. De asemenea, ne aşteptăm la adoptarea tehnologie USB 3.0, pe fondul creşterii vânzărilor de plăci de bază şi notebook-uri, dotate cu această tehnologie, în 2011”, a declarat noul director de Dezvoltare al Kingston Technology România, Gabriel Gâdea.
Obiectivele companiei pentru 2011 includ creşterea cantitativă a segmentului Flash cu 20% şi a business-ului DRAM cu 15%. Reprezentanţii companiei se aşteaptă ca segmentul HyperX (memorii pentru gameri şi “entuziaşti”) să reprezinte 20% din valoarea totală a unităţii de business ValueRAM, din punct de vedere valoric, în 2011.