In contextul scandalurilor si anchetelor in care este implicat presedintele clubului Steaua, cei mai puternici sponsori ai echipei se delimiteaza de Gigi Becali, spunand ca ei si-au asociat imaginea cu o echipa valoroasa, nu cu un personaj controversat. Unii si-au retras sprijinul, altii vor sa-si retraga sponsorizarile.
Pe pagina de Internet a clubului Steaua, la categoria soponsori, apar siglele Nike, Orange, Ines, Panasonic, Siveco, Grand Casino si Buderus. Cele mai multe sunt branduri pozitionate solid pe piata romaneasca si internationala. Surpriza, cand au fost contactate ori au spus ca nu au incheiat nici un fel de contracte de sponsorizare cu Steaua, ori ca nu si-au asociat imaginea cu persoana Gigi Becali, ei sprijinind doar clubul de fotbal Steaua. Sponsorizarea presupune ca o companie puternica sa sustina atat financiar, cat si ca imagine organizatia pe care o sponsorizeaza. Prin incheierea unui astfel de contract, imaginea companiei este legata in mod direct de imaginea clubului si de tot ce tine de club. Prin urmare, marile companii declara ca au incheiat contracte de publicitate sau de barter. RENUNTA. Potrivit Panasonic Romania, colaborarea acestei companii cu FC Steaua dureaza de aproximativ sapte ani si s-a rezumat la afisarea de bannere publicitare pe stadion, la meciurile de fotbal sustinute de echipa din Ghencea, la afisarea siglei la conferintele de presa si la alte activitati de reclama. Contractul cu clubul din Ghencea s-a incheiat la sfarsitul campionatului. "Deocamdata nu stim daca il vom prelungi si in campionatul viitor", spun reprezentantii Panasonic. Surse care au dorit sa-si pastreze anonimatul au declarat pentru Jurnalul National ca incheierea contractului a fost cauzata de comportamentul lui Gigi Becali. Siveco Romania a incheiat un contract de barter cu FC Steaua, dar acesta s-a epuizat de curand.Citește pe Antena3.ro