Veniturile Orange România au scăzut cu 10,2% în primul trimestru faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 237 milioane de euro, în timp ce numărul clienţilor companiei s-a majorat în acest interval cu 7%, la 10,8 milioane.
Orange România a înregistrat, în primele trei luni din 2009, venituri de 264 milioane euro, iar numărul clienţilor companiei era, la finele acelei perioade, de peste 10,11 milioane.
Venitul mediu anualizat pe utilizator (în cele 12 luni încheiate la sfârşitul perioadei analizate) a fost de 88 de euro în primul trimestru al acestui an, faţă de 114 euro la finele perioadei corespunzătoare din 2009, respectiv 92 euro la sfârşitul lunii decembrie a anului trecut.
"Creşterea bazei de clienţi cu abonamente, datorată acţiunilor intense de fidelizare, şi stabilizarea veniturilor sunt indicatorii care au marcat performanţa companiei în primul trimestru al anului, în ciuda sezonalităţii acestei perioade. Îmbunătăţirea evoluţiei veniturilor observată de la lună la lună confirmă perspectiva de stabilizare economică din acest an", a declarat azi directorul general al Orange România, Thierry Millet.
Numărul clienţilor Orange România a scăzut uşor în primele trei luni ale anului, comparativ cu nivelul de la sfârşitul lui 2009, când compania avea peste 10,99 milioane de utilizatori, potrivit datelor prezentate în raportul interimar al grupului France Telecom, din care face parte şi Orange.
Numărul clienţilor broadband ai Orange România a crescut cu 40% faţă de primul trimestru al anului precedent, la 2,64 milioane. Ponderea veniturilor din serviciile de date a fost de 13,8% în veniturile din servicii raportate în primul trimestru, în urcare faţă de avansul de 12,4% din ianuarie-martie 2009.
Vânzările de telefoane inteligente (smartphone) s-au dublat în primul trimestru comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Îmbunătăţirea de circa 13 puncte procentuale a evoluţiei veniturilor Orange România comparativ cu trimestrul al IV-lea din 2009 (de la o scădere de 23,6% la un declin de 10,2%) reprezintă cea mai bună performanţă obţinută de grupul francez pe pieţele europene, excluzând Franţa, Spania, Polonia şi Marea Britanie, se spune într-un comunicat al grupului Orange.
Citește pe Antena3.ro