În premieră pe piaţa românească telecom, Vodafone aduce serviciul de relaţii cu clienţii prin intermediul chat-ului mobil.
Noul serviciu poate fi utilizat, gratuit, de către toţi clienţii operatorului care au un smartphone cu o conexiune activă la Internet, atât prin aplicaţia MyVodafone, pentru iOS şi Android, cât şi prin site-ul pentru mobil m.vodafone.ro.
“Datele noastre au arătat ca 70% dintre utilizatorii Vodafone care au un smartphone îşi doresc să interacţioneze cu consultanţii noştri prin chat mobil. În prezent, avem nouă canale de servicii de relaţii cu clienţi, constând în numere de telefon dedicate, email, forum, twitter, facebook şi chat mobil ”, a declarat azi Ana Alexe, Director Customer Operations.
Traficul de date efectuat pe site-ul pentru mobil, în aplicaţie şi în chat este gratuit, pentru toţi utilizatorii Vodafone.
Pentru a intra în legătură, online, cu un consultant al serviciului de relatii cu clienţii, utilizatorii trebuie fie să se autentifice în MyVodafone şi sa acceseze butonul de chat, fie să activeze mai întâi chat-ul şi ulterior să se autentifice.
Serviciul de chat mobil este disponibil, în acest moment, de luni până vineri, în intervalul 8:00-22:00, iar sâmbătă, duminica şi de sărbătorile legale, între orele 8:00-18:00. În scurt timp, serviciul va fi accesibil 24/7, inclusiv pentru clienţii serviciilor de business. De asemenea, în perioada imediat următoare, serviciul de chat va fi disponibil şi in versiunea de browser MyVodafone.