Sau ceai-fashion, sau "fashion five oâclock", sau, mai bine, cum se poate cuibari moda secolului al XXI-lea intr-o casuta cu iz de secol al XIX-lea.
Un concept original. Ce apartine designerului Wilhelmina Arz. "De aproape patru ani exista aceasta idee de ceai-fashion. O mica prezentare de moda. La care participa prieteni si oameni dragi mie, pe care nu reusesc sa-i vad decat aici", spune Wilhelmina. Cu timpul, interesantele ceaiuri ale creatoarei au devenit celebre, la prezentarile de moda "in familie" adaugandu-se si presa.
|
PRINTRE HAINE. Creatoarea, inconjurata de creatiile ei |
PE UMERASE. Nimeni n-ar zice ca o casuta simpla din preajma Pietei Domenii gazduieste un... showroom. Parca e o
casa de pe vremea bunicilor, are veranda, o gradina si caini. Interiorul ascunde un atelier de creatie, oglinzi, si vesminte fara sifonier. Caci da, creatiile Wilhelminei stau la vedere, insirate pe umerase. Printre vorbe, lumea are voie sa probeze hainele si, cu bunul-simt dictat de simplitatea casei, sa le puna cuminte la loc. Pe umerase. Dar scotoceala are loc dupa prezentarea de moda. In cazul de fata, ultima colectie prezentata pe scena Teatrului National din Bucuresti, in cadrul evenimentului "Avanpremiere" (colectiile primavara-vara 2007), intitulata "Notorius".
ENERGIE. Misterul Mariei-Antoinette, adus la puterea futurismului, pe ritmurile "notorii" ale formatiei Duran-Duran. Tehnici de couture autentice, totul realizat manual. Simplitatea casei devine incitanta.
Oare dorul creatoarei de casa parinteasca a facut-o sa dea un nou sens nostalgiei abia ghicite, combinand-o cu designul? "Da. In casa noastra aveam intotdeauna musafiri, nu stiu daca e de vina spiritul ardelenesc. Nu imi doream si nu imi doresc un magazin. A aparut acest salon. Aici pot sa inteleg mai bine tot ceea ce se intampla in jurul nostru, si bine, si rau. Noi vindem vise. Acesta este adevarul", recunoaste Wilhelmina. Si nimic nu este mai dificil decat fabricarea unui vis.