x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Special Anchete Cum sunt măsluite în comunicările oficiale rapoartele privind achiziţia dezinfectanţilor

Cum sunt măsluite în comunicările oficiale rapoartele privind achiziţia dezinfectanţilor

de Ion Alexandru    |    30 Mai 2016   •   17:55
Cum sunt măsluite în comunicările oficiale rapoartele privind achiziţia dezinfectanţilor

Scandalul livrărilor de produse dezinfectante în spitalele din România atinge o nouă dimensiune, după ce două instituţii ale statului au dat publicităţii două situaţii în legătură cu latura financiară a acestei afaceri, în anul 2015. Prima instituţie este Parchetul General, care a precizat că suma totală a contractelor primite de Hexi Pharma Co. SRL, anul trecut, de la unităţile spitaliceşti se ridică la 51 de milioane de lei. Suma a fost rostogolită în presă ca şi prejudiciu adus de firma lui Alexandru Dan Condrea. Joi, Ministerul Sănătăţii a dat publicităţii o listă cu principalii furnizori de dezinfectanţi care au primit contracte de la spitalele din România. În mod ciudat, pentru unii formatori de opinie care şi-au exprimat punctul de vedere pe această chestiune, în ultimele luni, Hexi Pharma Co. SRL se află doar pe locul al doilea în acest clasament, topul fiind condus de o societate de distribuţie a produselor sanitare cu sediul în Prahova, la Ploieşti, SC Al Carina SRL. Vineri, în cadrul emisiunii „Exces de Putere”, Oana Stancu Zamfir a demonstrat că sumele pe care instituţiile abilitate să facă lumină în acest scandal le-au menţionat sunt profund eronate, aici având de-a face fie cu o minciună a autorităţilor în cauză, fie cu o incompetenţă de a evalua şi monitoriza situaţia reală a sumelor care se scurg de la bugetul spitalelor către conturile acestor furnizori de produse sanitare. Prins în ofsaid, Ministerul Sănătăţii a anunţat declanşarea unei anchete pentru lămurirea acestei situaţii.

Trei componente extrem de importante ale scandalului dezinfectanţilor reies în urma evenimentelor care s-au petrecut în ultimele zile. Raportările făcute de instituţiile statului, care conţin grave erori şi date incomplete, legăturile dintre firmele selectate de unităţile medicale să furnizeze substanţe biocide şi, nu în ultimul rând, sumele monstruoase care se scurg de la bugetul spitalelor către aceste firme. “Jurnalul Naţional” prezintă lista completă a contractelor pe care operatorul prahovean Al Carina SRL, aflat în topul listei prezentate de Ministerul Sănătăţii, le-a încheiat cu statul în ultimii nouă ani.

Prejudiciul Hexi Pharma, egal cu suma contractelor Al Carina

Scandalul public declanşat de investigațiile jurnalistului Cătălin Tolontan pe marginea achiziţiei de dezinfectanţi s-a soldat cu deschiderea de către Parchetul General a unei anchete penale împotriva firmei Hexi Pharma Co. SRL. În 24 mai 2016, Biroul de Presă al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a comunicat faptul că, în dosarul dezinfectanţilor, „în intervalul 2014-2016, Hexi Pharma a încheiat contracte de produse biocide cu un număr de 152 de unităţi medicale din România. Valoarea contractelor încheiate de Hexi Pharma cu aceste insti-tuţii medicale (având ca obiect vânzarea de produse bocidale cu privire la care s-au constatat nerespectări ale concentraţiei substanţelor active) este de circa 51 milioane de lei”. Ministerul Sănătăţii a publi-cat, joi seară, o listă a tuturor contractelor de achiziţii de substanţe biocide - raportate, potrivit comunicatului de presă emis de această instituţie, în Sistemul Electronic al Achizi-ţiilor Publice (SEAP), în anul 2015. Conform sursei citate, SC Al Carina SRL a avut, în 2015, trei contracte în valoare de 10.036.644 de lei cu spita-lele din România. Ministerul Sănătăţii chiar şi citează un contract încheiat cu Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă din Târgu Mureş care aproape a acoperit această sumă. Pe locul al doilea se situează controver-sata companie Hexi Pharma Co. SRL, cu peste 7 milioane de lei. Această situaţie prezentată oficial de Ministerul Sănătăţii este nereală. Din cercetările noastre, rezultă că, în perioada respectivă, SC Al Carina SRL a derulat nu trei, ci şase contracte, în valoare totală de 41.287.008 lei fără TVA (51.958.884,9 lei cu TVA inclus), adică de cinci ori mai mult decât a raportat Ministerul Sănătăţii.

 

SRI şi Spitalul Ploiești, „omise” la monitorizare

Două instituţii extrem de importante, care au atribuit în 2015 contracte pentru achiziția de substanţe biocide companiei prahovene Al Carina SRL, au fost „sărite” din documentul publicat la sfârşitul săptămânii trecute de Ministerul Sănătăţii. Este vorba despre Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Ploieşti şi Unitatea Militară 0502 Bucureşti, aceasta din urmă fiind Laboratorul de Toxicologie Industrială, ce funcţionează în cadrul Direcţiei Medicale a Serviciului Român de Informaţii. În data de 5 aprilie 2015, Spitalul Judeţean de Urgenţă Ploieşti a atribuit companiei Al Carina SRL două contracte, în valoare totală de 2.381.172 de lei cu TVA inclus, pentru achiziția de săpun lichid, respectiv solid (726.516 lei cu TVA) şi pentru prosoape de hârtie şi hârtie igienică (1.654.656 lei cu TVA). Pe data de 18 mai 2015, Spitalul Judeţean de Urgenţă Ploieşti a încheiat cu SC Al Carina SRL trei contracte, în valoare totală de 36.399.753,6 lei cu TVA inclus. Primul, în valoare de 21.730.752 lei cu TVA, vizează achiziţia de dezinfectanţi pentru suprafeţe. Al doilea, în valoare de 13.052.736 lei cu TVA, a avut ca obiect achiziţia de produse dezinfectante pentru infecţia cu Colistridum Difficile, în timp ce al treilea contract a avut o valoare de 1.616.256,6 lei cu TVA şi a constat în livrarea de dezinfectanți pentru infecţia cu virusul Ebola. În total, în 2015, Spitalul Județean Ploieşti a încheiat cu SC Al Carina SRL contracte în valoare de 38.780.825 lei cu TVA. Şi mai interesantă este omisi-unea din lista dată oficial publi-cităţii a autorității contractante numite codat UM 0502 Bucureşti. Deşi suma atribuită, în anul 2015, aceleiaşi SC Al Carina SRL Ploieşti este cu mult mai mică decât cea atribuită de Spitalul din Prahova, omiterea acesteia de pe lista achizitorilor ridică serioase semne de întrebare. Potrivit informaţiilor existente pe portalul SEAP, în data de 27 octombrie 2015, Direcţia Medicală a SRI – Laboratorul de Toxicologie Industrială a atri-buit societăţii Al Carina SRL un contract în valoare de 198.684,5 lei fără TVA (246.368,8 lei cu TVA), pentru achiziţia de substanţe dezinfectante.

 

Cum justifică Ministerul lipsa acestor informaţii

Toate datele referitoare la contractele atribuite de Spitalul Județean de Urgență Ploieşti şi de UM 0252 Bucu-reşti au fost extrase de noi din sistemul SEAP. Minis-terul Sănătăţii îşi asumă omisiunea, însă justificarea pentru care cele două entităţi lipsesc de pe lista pusă oficial la dispoziția ministrului de resort este una de-a dreptul scandaloasă şi denotă faptul că cineva, fie cu rea-intenție, fie din incompetenţă, nu a raportat aceste informaţii. „Documentul publicat de Ministerul Sănătății cuprinde lista contractelor de achiziții de substanțe biocide raportate în SEAP în 2015. Referitor la contractul încheiat de UM 0502 cu AL CARINA SRL pentru livrare de dezinfec-tanți (cod CPV 33631600-8), acest contract nu se regăseşte în baza de date exportată din SEAP şi pusă la dispoziția Compartimentului de Inte-gritate al Ministerului Sănă-tății de către Agenția pentru Agenda Digitală a României, aflată în subordinea Minis-terului Comunicațiilor şi Societății Informaționale. Pe această cale, Ministerul Sănătății mulțumeşte pentru semnalarea acestei omisiuni şi va cere ca ea să fie corec-tată. Vom trata acest lucru cu maximă seriozitate. Orice exercițiu de transparență presupune un set de date corect şi complet. Referitor la cele două contracte (nr. 14010 şi 14012) încheiate de Spitalul Județean de Urgență Ploieşti cu AL CARINA SRL, acestea au fost înregistrate în SEAP sub codul CPV 24455000-8. Codul se găseşte în nomen-clatorul CPV la categoria «Produse chimice - Produse Agrochimice - Dezinfec-tanți». Interogarea bazei de date pentru centralizarea achizițiilor de dezinfectanți pentru unități spitaliceşti a fost efectuată pe codul CPV 33631600-8, care este specific pentru domeniul sanitar. Restul de contracte menți-onate, de exemplu pentru prosoape de hârtie, nu au făcut obiectul centralizării în documentul publicat”, se arată în răspunsul Ministe-rului Sănătăţii, adresat emisi-unii „Exces de Putere”.

Cei care au făcut monitorizarea contractelor privind livrarea de dezinfectanţi susţin că au introdus, în sistemul SEAP, doar un anumit cod, de aceea nu au fost identificate toate contractele Al Carina din anul 2015. Ciudat, „omisiunea” a vizat exact SRI şi Spitalul Judeţean Ploieşti, ceea ce a condus la vehicularea unei sume cu 400% mai mici decât cea contractată în realitate. Prin metode jurnalistice, noi am reuşit identificarea tuturor acestor contracte, într-o singură zi, consultând aceeaşi bază de date a SEAP.

Patronul Al Carina, declaraţii uluitoare în direct la TV

Patronul companiei SC Al Carina SRL a intrat, vineri seară, în direct, la Antena 3. Dan Cruceanu a spus, încer-când să infirme o posibilă complicitate cu Hexi Pharma: „Am depus plângere în 2012 împotriva Hexi Pharma cu privire la procedurile de achiziție din trei spitale. E plângerea depusă la DNA”. Maximum zece minute mai târziu, patronul Al Carina a spus că nu a depus plângere împotriva Hexi Pharma, ci împotriva procedurii de achiziție. Adrian Ursu a intervenit şi i-a spus că „aveți declarații la fel de coerente ca martorul accidentului (lui Dan Condrea – n.red.)”. Jurnalistul a continuat să-l întrebe despre contractele uriaşe, iar Dan Cruceanu i-a răspuns „Să încasați banii pe care i-am încasat eu!”. „E ora de blesteme? Ați spus mai devreme că ați reclamat Hexi Pharma la DNA”, a continuat Adrian Ursu. „Asta am făcut, da”, a răspuns patronul Al Carina. Adrian Ursu a continuat: „Acum două minute ați spus că nu ați reclamat Hexi Pharma, ci procedura de achiziție din spitale”. Dialogul cu patronul Al Carina a fost unul dificil şi, în urma repetatelor jigniri, Oana Zamfir a decis să încheie conversația: „Aveți un limbaj care vă califică pe deplin şi educația, şi carac-terul. Dacă nu v-ați luat banii, poate nu ați livrat, poate nu ați fost capabil”. Replica finală a lui Dan Cruceanu a fost: „Domnule Savu, sunteți de doi lei!”, chiar dacă Daniel Savu, invitat în emisiune, nu spusese nimic.

 

Afaceri de 115 milioane de lei încredințate în ultimii nouă ani

Societatea Al Carina SRL este principalul furnizor de substanţe biocide în anul 2015, potrivit Ministerului Sănă-tăţii. Societatea a fost înfiin-ţată în 1993, de către Dan şi Oana Diana Cruceanu, ambii domiciliaţi în Ploieşti, judeţul Prahova. Din 2007, până în 2016, firma în cauză a primit, prin negociere directă sau prin organizarea unor licitaţii, peste 44 de contracte de la unităţile spitaliceşti civile sau militari-zate din România, în valoare totală de 89,4 milioane de lei fără TVA, adică 115.746.772,3 lei cu TVA inclus. Din analiza derulării acestor proceduri de atribuire, am descoperit un alt aspect demn de remarcat. Anume, faptul că, în 80 la sută din contractele în cauză, socie-tățile Al Carina SRL Ploieşti şi SC Hexi Pharma Co. SRL Bucu-reşti, dar şi alte câteva firme care activează pe piaţa furnizărilor de dezinfectanţi către stat au parti-cipat în tandem, împărţindu-şi loturile. Un exemplu în acest sens este contractul parafat în data de 30 martie 2016, de către Spitalul Judeţean Argeş. Loturile au fost atribuite atât către Al Carina SRL (36.575 lei fără TVA), cât şi către Hexi Pharma Co. SRL (254.889 lei fără TVA). Restul loturilor au fost atribuite către alte trei societăţi comerciale. Spitalul Judeţean de Urgenţă din Târgu Mureş a cheltuit, în data de 2 decembrie 2012, 15,5 milioane de lei fără TVA pentru achiziţia de antiseptice şi dezinfectanți. Acest contract face obiectul unei anchete anunţate de Corpul de Control al Ministerului Sănătăţii. Al Carina SRL a primit un lot, în valoare de 10.012.068 lei fără TVA, iar Hexi Pharma SRL, un alt lot, de 4.460.364 lei fără TVA. Acelaşi lucru îl întâlnim în cazul contractului atribuit, în 16 februarie 2015, de către Spitalul Universitar de Urgenţă Bucu-reşti, care a achiziţionat dezin-fectanți pe loturi. Hexi Pharma a primit un contract de 39.175 lei fără TVA, în timp ce Al Carina un contract de 6.358. Iar situaţiile sunt cu zecile, în perioada 2007- 2016.

CONTRACTE AL CARINA SRL

– TOTAL 89.471614.5 RON

 

 

 

  1. Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.Mures - Contract nr: 248/22.10.2013  Denumirea: ACORD CADRU FURNIZARE DEZINFECTANTI.  Valoarea: 5590880.00 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. UM 0502 BUCURESTI -Contract nr: 11/17.07.2013.  Denumirea: Furnizarea dezinfectant gata de utilizare. Valoarea: 59250.00 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. Institutul de Boli Infectioase "Prof. Dr. Matei Bals" - Contract nr: 1171/ 9.07.2013.  Denumirea: dezinfectanti. Valoarea: 331500.00 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI - Contract nr: 20619/ 1.07.2013.  Denumirea: dezinfectante sisterilizant. Valoarea: 1983000.00 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI - Contract nr: 18940/ 14.06.2013. Denumirea: dezinfectante sisterilizant c. Valoarea: 16924.14 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 24.00

 

  1. SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI - Contract nr: 12667/ 16.04.2013.  Denumirea: DEZINFECTANTE SI STERILIZANT. Valoarea: 47700.00 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT - achizitie dezinfectanti. A) Contract nr: 5365/ 4.03.2013. Denumirea: SC AL CARINA SRL. Valoarea: 137100.00 Moneda: RON Fara TVA. B) Contract nr: 5366/ 4.03.2013. Denumirea: SC AL CARINA SRL. Valoarea: 120000.00 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI - achizitie dezinfectanti. A) Contract nr: 21161/ 27.09.2010. Denumirea: acord cadru de furnizare. Valoarea: 16183200.00 Moneda: RON Fara TVA. B) Contract nr: 21162/ 27.09.2010 Denumirea: Acord cadru de furnizare. Valoarea: 816000.00 Moneda: RON Fara TVA. C) Contract nr: 21162/ 27.09.2010. Denumirea: Acord cadru de furnizare. Valoarea: 5760000.00 Moneda: RON Fara TVA. D) Contract nr: 21162/ 27.09.2010. Denumirea: Acord cadru de furnizare. Valoarea: 12768000.00 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. Spitalul Municipal de Urgenta Roman – Cumparare dezinfectanti. Contract nr: 174/ 1.06.2009 Denumirea: SC AL-CARINA SRL. Valoarea: 104500.00 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON - Contract nr: 344/ 20.10.2008. Denumirea: acord cadru de furnizare dezinfectanti. Valoarea: 127400.00 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI - Contract nr: 23509/6.11.2007.  Denumirea: FURNIZARE DEZINFECTANTI. Valoarea: 112312.00 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. CONPET SA PLOIESTI - Contract nr: S-CA 175/ 31.07.2007. Denumirea: Servicii de dezinsectie si deratizare. Valoarea: 17574.98 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.Mures – A) Contract nr: AC-163/ 12.08.2008. Denumirea: Contract de furnizare dezinfectanti. Valoarea: 2055600.00 Moneda: RON Fara TVA. B) Contract nr: AC-196/ 22.09.2008. Denumirea: Contract de furnizare dezinfectanti. Valoarea: 756000.00 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF.IOAN - Achizitie dezinfectanti. Contract nr: 19249/ 24.10.2011. Denumirea: SC AL CARINA SRL. Valoarea: 116400.00 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. Institutul de Boli Infectioase "Prof. Dr. Matei Bals" - Contract nr: 781/4.08.2009. Denumirea: dezinfectanti. Valoarea: 182475.00 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. SPITALUL CLINIC COLTEA - Contract nr: 3200/ 1.02.2008. Denumirea: ACORD CADRU DEZINFECTANTI. Valoarea: 15246.00 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI - Contract nr: 24468/ 6.07.2007. Denumirea: FURNIZARE DEZINFECTANTI. Valoarea: 40932.00 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. Spitalul Clinic de Urgenta Militar Central "Dr. Carol Davila" - Contract nr: 333/4.10.2007.  Denumirea: Dezinfectanti. Valoarea: 29402.52 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00

 

  1. Spitalul Clinic de Urgente "Sf. Ioan" Iasi - Contract nr: 6533/ 24.07.2008. Denumirea: ACHIZITIE DEZINFECTANTI. Valoarea: 9250.00 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. Spitalul Clinic de Urgenta Militar Central "Dr. Carol Davila" - Contract nr: 302/ 5.08.2008. Denumirea: Dezinfectanti. Valoarea: 445761.51 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00

 

  1. SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA SLATINA - Contract nr: 15858/ 14.07.2008 Denumirea: achizitie dezinfectanti. Valoarea: 31500.00 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. Institutul de Boli Infectioase "Prof. Dr. Matei Bals" - Contract nr: 949/8.08.2008. Denumirea: cloramina; dezinfectant rapid pentru suprafete. Valoarea: 73100.00 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV - Contract nr: 18973/ 16.07.2008. Denumirea: Achizitie dezinfectanti. Valoarea: 37488.00 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.Mures - Contract nr: 259/ 6.06.2008. Denumirea: Contract de furnizare dezinfectanti - Valoarea: 159100.00 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. Ministerul Sanatatii Publice - Contract nr: EN 13841/28.12.2007. Denumirea: furnizare dezinfectanti. Valoarea: 1265500.00 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.Mures - Contract nr: 31/ 14.02.2008. Denumirea: Contract de furnizare antiseptice si dezinfectanti - Valoarea: 173200.00 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. Spitalul General C.F. nr. 2 Bucuresti - Contract nr: 543/ 19.12.2007. Denumirea: CONTRACT FURNIZARE PRODUSE - Valoarea: 24406.07 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00

 

  1. Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Craiova - Contract nr: 3554/ 25.10.2007. Denumirea: Achizitie dezinfectanti - Valoarea: 14651.28 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00.

 

  1. SPITALUL JUDETEAN SLATINA - Contract nr: 22537/ 26.09.2007. Denumirea: achizitie dezinfectanti. Valoarea: 44397.00 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. Institutul de Boli Infectioase "Prof. Dr. Matei Bals" - Contract nr: 953/ 27.08.2007. Denumirea: Achizitie dezinfectanti - Valoarea: 52407.60 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00

 

  1. SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT - Contract nr: 16255/ 26.07.2007. Denumirea: furnizare dezinfectanti. Valoarea: 27640.00 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. Institutul de Boli Infectioase "Prof. Dr. Matei Bals" - Contract nr: 604/ 4.08.2010. Denumirea: dezinfectanti - Valoarea: 227610.00 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. Institutul de Boli Infectioase "Prof. Dr. Matei Bals" - Contract nr: 716/ 17.08.2011. Denumirea: dezinfectanti - Valoarea: 175000.00 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI - Contract nr: 30428/ 8.08.2012. Denumirea: FURNIZARE DEZINFECTANTI - Valoarea: 600818.40 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT - Contract nr: 29088/ 8.12.2009. Denumirea: dezinfectanti - Valoarea: 12943.80 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI - Contract nr: 33936/ 5.08.2008. Denumirea: FURNIZARE DEZINFECTANTI. Valoarea: 474000.00 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. Institutul de Boli Cardiovasculare "Prof.Dr.C.C. Iliescu" - Contract nr: 7172/ 2.-7.2007. Denumirea: achizitie dezinfectanti si antiseptic - Valoarea: 12806.00 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. INSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON - Contract nr: A682/ 12/05.2010. Denumirea: Acord cadru furnizare dezinfectanti. Valoarea: 121731.00 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. Spitalul Clinic de Urgenta Militar Central "Dr. Carol Davila" - Contract nr: 56/ 29.06.2009. Denumirea: DEZINFECTANTI - Valoarea: 622756.75 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00

 

  1. Spitalul Universitar de Urgenta Militar Central "Dr. Carol Davila" - Contract nr: 176 lot 3/ 10.08.2012 Denumirea: Substante dezinfectante - Valoarea: 775980.00 Moneda: RON Fara TVA

 

  1. Institutul de Boli Infectioanse “Prof. Dr. Matei Bals” – Contract nr: 1818/ 14.10.2014. Dezinfectanti. Valoarea: 831250 Moneda: RON fara TVA

 

  1. SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI – Contract nr: 53615/ 12.02.2014. Denumirea: FURNIZARE DEZINFECTANTI. Valoarea: 22532.50 Moneda: RON fara TVA

 

  1. SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI – A) Contract nr. 12461/ 5.04.2015. Denumirea: FURNIZARE SAPUN LICHID si SAPUN SOLID. Valoarea: 585900.00 Moneda: RON fara TVA. B) Contract nr. 1242/ 5.04.2015. Denumirea: FURNIZARE HARTIE PROSOP si HARTIE IGIENICA. Valoarea: 1334400.00 Moneda: RON fara TVA

 

  1. SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI – A) Contract nr 14010/ 18.05.2015. Denumirea: DEZINFECTANTI PENTRU SUPRAFETE. Valoarea: 17524800.00 Moneda: RON fara TVA; B) Contract nr. 14012/ 18.05.2015. Denumirea: DEZINFECTANTI PENTRU INFECTIA CU COLISTRIDUM DIFFICILE. Valoarea: 10526400.00 Moneda: RON fara TVA; C) Contract nr. 14011/ 18.05.2015. Denumirea: DEZINFECTANTI PENTRU INFECTIA CU VIRUSUL EBOLA. Valoarea: 1303440.00 Moneda: RON fara TVA

 

  1. INSTITUTUL DE BOLI CARDIOVASCULARE “ PROF. DR. C.C. ILIESCU” – Contract nr. 1/ 17.08.2012. Denumirea: Achizitie dezinfectanti. Valoarea: 93120.00 Moneda RON fara TVA

 

  1. UM 0502 BUCURESTI – Contract nr. 72/27.10.2015. Denumirea: Materiale dezinfectie. Valoarea: 198684.50 Moneda: RON fara TVA

 

  1. SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA TARGU MURES – Contract nr. 334/2.12.2015. Denumirea: ACORD CADRU DE FURNIZARE ANTISEPTICE SI DEZINFECTANTE. Valoarea: 10012068.00 Moneda: RON fara TVA

 

  1. SPITALUL JUDETEAN ARGES – Contract nr. 10652/ 30.03.2016. Denumirea: Dezinfectanti. Valoarea: 45575.00 Moneda: RON fara TVA

 

 

×