Luxury Show 2007, singurul tărg dedicat brandurilor de lux din Romănia, se va desfăşura anul acesta intre 6 şi 10 decembrie, la Romexpo Bucureşti.
Luxury Show 2007, singurul tărg dedicat brandurilor de lux din Romănia, se va desfăşura anul acesta intre 6 şi 10 decembrie, la Romexpo Bucureşti.
Â
Â
Creat special pentru a prezenta cele mai preţioase şi renumite mărci existente pe piaţa romănească, Luxury Show se află deja la a doua ediţie. Conceptul sub care se manifestă intregul eveniment in 2007 este "luxul ca atitudine".
Â
Â
BIJOUX. In plus, ediţia din acest an stă sub semnul strălucirii, pentru că vedetele Luxury Show 2007 sunt bijuteriile - deopotrivă bijuteriile ca accesorii, dar şi mărcile - bijuterii, ca simbol al unui stil de viaţă exclusivist. "Afirmaţia lui Coco Chanel - luxul nu este opusul sărăciei, ci opusul vulgarităţii - ne-a inspirat in alegerea conceptului Luxury Show 2007.
Confirmarea vine chiar din partea publicului, care aşteaptă această defilare unică a mărcilor de lux cu mare interes şi anul acesta", afirmă Camelia Buda, director Euroexpo, coorganizator alături de Romexpo a Luxury Show.
Â
Â
PREMIERE. Graţie succesului din 2006, Luxury Show a devenit el insuşi un brand. Ediţia din acest an işi propune să consolideze această marcă, să aducă branduri noi şi premiere memorabile pentru Romănia, dar şi să crească numărul şi calitatea expozanţilor.
De altfel, avănd in vedere interesul manifestat pentru acest tărg incă de la inceputul anului, organizatorii estimează prezenţa unui număr de aproximativ 200 de expozanţi la această ediţie, ceea ce reprezintă o creştere cu 50% faţă de nivelul anului trecut. "Şi, pentru că vorbim despre memorabilitate, vă asigur că vom asista la premiere spectaculoase anul acesta, care ţin atăt de mărcile expuse, căt şi ceea ce noi, in calitate de organizatori, ne-am propus să inovăm. Special pentru acest eveniment vom crea o instituţie a ambasadorului Luxului, prin care o personalitate de talie internaţională să se implice in promovarea luxului ca atitudine", declară George Cojocaru, preşedinte director general Romexpo.
Â
Â
BRANDURI. Tărgul va reuni şi anul acesta sub acelaşi acoperiş cele mai cunoscute mărci de lux din lume: de la bijuterii şi toalete dintre cele mai sofisticate şi rafinate la aparatură high-tech şi decoraţiuni interioare, pănă la limuzine, elicoptere şi iahturi de ultimă generaţie, multe dintre ele prezentate in premieră pentru Romănia.
Ca şi la prima ediţie, toate aceste branduri vor fi puse in valoare in cadrul celor cinci secţiuni reunite sub cupola Luxury Show: Home&Design, Motorshow, Trend Fashion, HiEnd şi Leisure&Pleasure - o "călătorie" in lumea licorilor, băuturilor, tutunului, deliciilor culinare, cluburilor, barurilor, cazinourilor, restaurantelor, sporturilor şi locurilor de relaxare, chirurgiei plastice şi clinicilor stomatologice, saloanelor de frumuseţe, hotelurilor, vacanţelor, artei şi publicaţiilor specializate.
Şi nu uitaţi, toate acestea vor fi "condimentate" cu spectacole şi concerte susţinute de artişti romăni consacraţi, prezentări de modă şi de styling, intr-o atmosferă intreţinută de un prezentator.