Dana Săvuică, directorul editorial al revistei Eve, vorbeşte despre ce anume aduce nou Eve pe piaţa publicaţiilor glossy din România.
Dana Săvuică, directorul editorial al revistei Eve, vorbeşte despre ce anume aduce nou Eve pe piaţa publicaţiilor glossy din România.Deşi singură declară faptul că este genul de femeie care se bucură de toate şansele pe care i le oferă viaţa, în momentul în care a primit oferta de a lansa revista Eve şi de a o conduce din punct de vedere al imaginii, Dana Săvuică a avut oarecum o teamă, o ezitare, şi asta pentru că era vorba despre un domeniu oarecum nou pentru ea, dar nu şi necunoscut. Totuşi, “fiind o fire dinamică şi întreprinzătoare, nu m-am speriat nici de volumul de muncă, şi nici de responsabilităţile care derivă dintr-o astfel de poziţie. Avînd suportul unei echipe de profesionişti, şi plecînd de la o reţetă de succes – şi anume conceptul britanic «Eve», nu există riscuri prea mari de a da greş. Important este să existe spirit de echipă, să fim deschişi la dorinţele cititoarelor noastre şi să fim cu un pas în faţa concurenţei”, spune Dana Săvuică.
INEDITUL. A rezista sau a te impune pe piaţa publicaţiilor glossy care abundă în reviste de gen este oarecum greu, însă Eve vine cu atuurile sale: “naturaleţea cu care abordăm subiectele de viaţă, participarea activă a cititoarelor în stabilirea subiectelor revistei. De altfel, Eve este printre puţinele reviste care îşi construieşte articolele pe fondul unui feedback venit din partea cititoarelor. Eve este revista lor, nu doar un glossy cu multe poze frumoase, multă gargară, dar din care nu înţelegi nimic şi din care rămâi cu o perspectivă limitată a ceea ce înseamnă viaţa cu adevărat. Eve abordează viaţa cu multiplele ei faţete şi, în plus, încearcă să o pătrundă, să o facă mai frumoasă şi mai ofertantă pentru toate femeile care doresc un alt stil de viaţă: mai curat, mai bun, mai relaxant, mai frumos. Eve are un concept construit cu grijă, bazat pe studii şi lansat de o companie britanică, care are un istoric lung în domeniul presei scrise: haymarket”.
Business women, soţie şi mamă
În paralel cu timpul pe care şi-l dedică “prietenei” Eve şi, în afară de preocupările legate de afacerile de familie (asta înseamnă agenţia de modele, activitatea de PR pentru anumite evenimente), Dana Săvuică încearcă să fie o mamă bună “şi receptivă la toate întîmplările din viaţa copilului meu. Acum încercăm să fim alături de Julie să o încurajăm în dorinţa sa de a se specializa într-o carieră în muzică, ea urmînd lecţii de canto la şcoala de muzică a Crinei Mardare.
De asemenea, am primit două solicitări de la şcoli de muzică din Londra pentru a-i facilita Juliei posibilitatea de a se pregăti mai intens pentru acest domeniu.
“Încerc să mă ridic la aşteptările tuturor, dar fără să uit de mine pe parcurs.”