x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Sport eXtrasport Lacoste, sponsorul lui Djokovic, vrea să "revizuiască" evenimentele din Australia cu jucătorul

Lacoste, sponsorul lui Djokovic, vrea să "revizuiască" evenimentele din Australia cu jucătorul

18 Ian 2022   •   10:40
Lacoste, sponsorul lui Djokovic, vrea să "revizuiască" evenimentele din Australia cu jucătorul
Sursa foto: Hepta

Novak Djokovic a plecat din Australia după ce autoritățile i-au anulat viza pentru a doua oară. Acum, unul dintre sponsorii săi vrea să vorbească cu el, relatează CNN.

Lacoste a declarat că vrea o revizie a evenimentelor care au declanșat o bătălie juridică de aproape două săptămâni și care l-au împiedicat pe jucătorul sârb nevaccinat să își apere titlul de la Australian Open. Australia cere ca vizitatorii internaționali să fie vaccinați împotriva Covid-19, cu excepția cazului în care au o scutire medicală.

"Cât mai curând posibil, vom lua legătura cu Novak Djokovic pentru a revizui evenimentele care au însoțit prezența sa în Australia", a precizat marca franceză de îmbrăcăminte într-un comunicat. "Le dorim tuturor un turneu excelent și le mulțumim organizatorilor pentru toate eforturile depuse pentru ca turneul să se desfășoare în condiții bune pentru jucători, personal și spectatori", a adăugat aceasta.

Sponsorii lui Djokovic au spus foarte puține lucruri de când viza sa a fost revocată pentru prima dată, la scurt timp după sosirea sa în Australia, pe 5 ianuarie. Nu este clar când va intra Djokovic din nou pe teren. El va avea șansa de a doborî recordul de titluri de Mare Șlem masculin la Openul Franței din luna mai, dar evenimentele din Australia au ridicat semne de întrebare cu privire la modul în care jucătorii nevaccinați vor concura în turneu.

Constructorul auto francez Peugeot, un alt sponsor al lui Djokovic, deținut acum de Stellantis, a refuzat să comenteze. Producătorul elvețian de ceasuri Hublot și gigantul japonez de îmbrăcăminte sportivă Asics nu au răspuns imediat la solicitările de comentarii.

Djokovic are contracte de sponsorizare în valoare de 30 de milioane de dolari pe an, potrivit Forbes, și a fost al 46-lea cel mai bine plătit sportiv din lume în 2021.

Numărul 1 mondial era programat să joace luni seară la Melbourne, unde spera să câștige al 21-lea titlu de Grand Slam masculin, un record.

Lacoste a fost fondată în 1933 de René Lacoste, de 7 ori câștigător de Grand Slam, și de antreprenorul André Gillier. Brandul a devenit celebru pentru tricourile sale polo din bumbac ușor, care poartă logo-ul unui crocodil - porecla dată lui Lacoste în perioada în care juca.

(sursa: Mediafax)

×
Subiecte în articol: Novak Djokovic