Cu o săptămână înainte ca Federaţia Internaţională de Fotbal (FIFA) să desemneze ţările care vor găzdui Campionatul Mondial de fotbal din 2018 şi cel din 2022, Kia şi Hyundai şi-au prelungit înţelegerea cu forul mondial cu încă 4 ani.
Potrivit noii înţelegeri, cele două mărci sud-coreene vor fi parteneri oficiali ai celei mai importante şi urmărite competiţii fotbalistice din lume până în 2022.
Hyundai şi Kia nu vor sponsoriza doar Campionatele Mondiale, ci vor susţine toate competiţiile ce vor fi organizate de FIFA şi vor participa la orice eveniment sau iniţiativă a forului mondial.
"Suntem fericiţi să extindem înţelegerea cu Hyundai-Kia, unul dintre partenerii de top ai FIFA. Cele două mărci vor oferi un suport activ pentru încă două ediţii ale Cupei Mondiale din 2018 şi 2022. Hyundai şi Kia sunt adevăraţi prieteni ai fotbalului, care înţeleg şi împărtăşesc filozofia şi pasiunea noastră pentru acest sport. FIFA este sigură că aceste branduri vor continua să ajute la dezvoltarea sportului-rege şi să-l extindă pe glob prin angajamentul lor dedicat pentru fotbal", a declarat preşedintele FIFA, Sepp Blatter.