EDIŢII LIMITATE ● GARANŢIE PE VIAŢĂ ŞI DISTRACŢIE ADEVĂRATĂ
Firmele mari de echipament produc schiuri în ediţie limitată pentru a aniversa momente importante din viaţa brand-urilor sau pentru a marca un nou capitol în istoria schiului alpin.
Firmele mari de echipament produc schiuri în ediţie limitată pentru a aniversa momente importante din viaţa brand-urilor sau pentru a marca un nou capitol în istoria schiului alpin.
EDIŢII LIMITATE ● GARANŢIE PE VIAŢĂ ŞI DISTRACŢIE ADEVĂRATĂ
Firmele mari de echipament produc schiuri în ediţie limitată pentru a aniversa momente importante din viaţa brand-urilor sau pentru a marca un nou capitol în istoria schiului alpin.
Pentru că schiul avansează de la an la an, marii producători fac totul pentru a câştiga cât mai mult spaţiu pe piaţă. În clipa de faţă există echipament aproape pentru fiecare buzunar. Cele mai ieftine produse sunt cele din hypermarket-uri, urmate apoi de cele din magazine gen Intersport, unde găsim schiuri construite pentru avansaţii fără bani. Marfa cea mai bună, dar şi cea mai scumpă, este vândută de specialişti în prăvăliile cu produse de munte din centrul marilor oraşe. Apropo de marile oraşe! Cea mai mare greşeală pe care o fac turiştii proveniţi din mediul urban este aceea că îşi aleg schiurile după culori. "Nu ştiu ce schiuri vreau, dar trebuie să mi se asorteze cu geaca roz şi pantalonii maro", spun multe dintre clientele care păşesc în magazinele Himalaya sau Sport Virus.
DE COLECŢIE. Anul trecut, Rossignol a împlinit 100 de ani, iar evenimentul a fost marcat de brand-ul francez prin producerea unor schiuri de colecţie denumite Olimpyc şi vândute în România cu aproape 1.000 de euro. Destinate celor care iubesc free-ride-ul, schiurile au fost oferite clienţilor împreună cu legătura şi cu o pereche de schiuri vechi, din lemn, având canturile prinse cu şuruburi. Din păcate, acest model nu a prins deloc în ţara noastră. La Braşov, un bătrân a vrut să cumpere doar perechea de schiuri din lemn, fără să ştie că nu poate merge cu ele pe pârtie, deoarece au fost produse doar pentru colecţionari.
ŞARPE. Pentru că preţurile sunt înspăimântătoare pentru un român de rând, schiurile exclusiviste sunt destinate, de obicei, VIP-urilor cu foarte multă experienţă pe zăpadă. În sezonul viitor, Fischer va introduce pe piaţa din România modelul Venom. Are aspectul unui şarpe, îţi dă impresia că este destinat amatorilor de free-ride, dar de fapt are aceeaşi construcţie ca unui schi de Cupă Mondială. Preţul este unul uriaş: 1.499 de euro, dar clientul, provenit din clasa de sus a societăţii, primeşte în aceşti bani şi legături, beţe cu mâner de piele şi o cască. Pentru un om bogat nu înseamnă mare lucru, dar, dacă te gândeşti că producătorul austriac îţi oferă garanţie pe viaţă la aceste schiuri, începi să le priveşti ca pe o investiţie ce s-ar putea să devină rentabilă.
NOUL TREND. În clipa de faţă, toţi românii vor să-şi cumpere schiuri carve. Puţini ştiu la ce folosesc, dar aşa e la modă. Noul trend este însă altul şi a apărut deocamdată doar la Cupa Mondială. Peste câţiva ani, pârtiile vor fi invadate de schiuri cu gaură în partea frontală, aşa cum sunt cele folosite de austriacul Mario Matt.
Firmele mari de echipament produc schiuri în ediţie limitată pentru a aniversa momente importante din viaţa brand-urilor sau pentru a marca un nou capitol în istoria schiului alpin.
Pentru că schiul avansează de la an la an, marii producători fac totul pentru a câştiga cât mai mult spaţiu pe piaţă. În clipa de faţă există echipament aproape pentru fiecare buzunar. Cele mai ieftine produse sunt cele din hypermarket-uri, urmate apoi de cele din magazine gen Intersport, unde găsim schiuri construite pentru avansaţii fără bani. Marfa cea mai bună, dar şi cea mai scumpă, este vândută de specialişti în prăvăliile cu produse de munte din centrul marilor oraşe. Apropo de marile oraşe! Cea mai mare greşeală pe care o fac turiştii proveniţi din mediul urban este aceea că îşi aleg schiurile după culori. "Nu ştiu ce schiuri vreau, dar trebuie să mi se asorteze cu geaca roz şi pantalonii maro", spun multe dintre clientele care păşesc în magazinele Himalaya sau Sport Virus.
DE COLECŢIE. Anul trecut, Rossignol a împlinit 100 de ani, iar evenimentul a fost marcat de brand-ul francez prin producerea unor schiuri de colecţie denumite Olimpyc şi vândute în România cu aproape 1.000 de euro. Destinate celor care iubesc free-ride-ul, schiurile au fost oferite clienţilor împreună cu legătura şi cu o pereche de schiuri vechi, din lemn, având canturile prinse cu şuruburi. Din păcate, acest model nu a prins deloc în ţara noastră. La Braşov, un bătrân a vrut să cumpere doar perechea de schiuri din lemn, fără să ştie că nu poate merge cu ele pe pârtie, deoarece au fost produse doar pentru colecţionari.
ŞARPE. Pentru că preţurile sunt înspăimântătoare pentru un român de rând, schiurile exclusiviste sunt destinate, de obicei, VIP-urilor cu foarte multă experienţă pe zăpadă. În sezonul viitor, Fischer va introduce pe piaţa din România modelul Venom. Are aspectul unui şarpe, îţi dă impresia că este destinat amatorilor de free-ride, dar de fapt are aceeaşi construcţie ca unui schi de Cupă Mondială. Preţul este unul uriaş: 1.499 de euro, dar clientul, provenit din clasa de sus a societăţii, primeşte în aceşti bani şi legături, beţe cu mâner de piele şi o cască. Pentru un om bogat nu înseamnă mare lucru, dar, dacă te gândeşti că producătorul austriac îţi oferă garanţie pe viaţă la aceste schiuri, începi să le priveşti ca pe o investiţie ce s-ar putea să devină rentabilă.
NOUL TREND. În clipa de faţă, toţi românii vor să-şi cumpere schiuri carve. Puţini ştiu la ce folosesc, dar aşa e la modă. Noul trend este însă altul şi a apărut deocamdată doar la Cupa Mondială. Peste câţiva ani, pârtiile vor fi invadate de schiuri cu gaură în partea frontală, aşa cum sunt cele folosite de austriacul Mario Matt.
Citește pe Antena3.ro