x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Externe Americanii ocupaţi, cuceriţi de matrimonialele online

Americanii ocupaţi, cuceriţi de matrimonialele online

de Mihaela Matachita    |    26 Ian 2010   •   00:00

Popularitatea site-urilor matrimoniale a crescut, unul dintre factori fiind lipsa timpului, iar părerile potrivit cărora dragostea nu poate fi găsită pe internet sunt din ce în ce mai puţin întâlnite, mai ales în cazul adulţilor.



Potrivit unui studiu realizat de cercetătorii de la Iowa State University pe un eşantion de 175 de cupluri de proaspăt căsătoriţi, partenerii care s-au cunoscut prin agenţii matrimoniale online sau prin reţele de socializare tind să fie mai în vârstă decât cuplurile care s-au cunoscut prin metode tradiţionale, în afara spaţiului virtual, a relatat Reuters. În general, cei care îşi caută "jumătatea" online nu se află la prima căsnicie şi preferă perioadele de logodnă mai scurte înainte de a se căsători, în medie 18,5 luni, comparativ cu 42 de luni, pentru cuplurile care s-au cunoscut prin metode tradiţionale. Potrivit Aliciei Cast, profesor de sociologie la universitatea citată, unul din motivele pentru care se apelează la tehnologie este "lipsa de timp cu care se confruntă oamenii ­ cum este cazul persoanelor care au copii, care lucrează cu normă întreagă sau care fac multe ore suplimentare". Soţii care s-au cunoscut online sunt la fel de atractivi, inteligenţi şi au aceeaşi stimă de sine ca şi cuplurile care s-au cunoscut în spaţiul real.

Un studiu realizat recent de Forbes.com  a arătat că New York-ul este cel mai bun oraş din SUA pentru celibatari, una dintre explicaţiile posibile fiind aceea potrivit căreia aici se află cel mai mare număr de persoane cu conturi active pe diverse reţele de socializare, comparativ cu orice alt oraş american. Potrivit eHarmony, firmă americană înfiinţată în 2000, 236 dintre utilizatorii ei se căsătoresc în fiecare zi în Statele Unite, după ce s-au cunoscut pe site-ul ei.

×
Subiecte în articol: externe