Incidentul s-a petrecut pe 9 aprilie, pe cursa FR7124, când un pasager a devenit violent și a avut un comportament inacceptabil, forțând echipajul să devieze aeronava spre Porto.
Din cauza acestui incident, cei 160 de pasageri aflați la bord au pierdut o zi întreagă din vacanță și au suferit diverse neplăceri, conform Il Messaggero.
„Este absolut inacceptabil ca pasagerii, dintre care mulți călătoreau cu familia sau prietenii pentru o vacanță de vară relaxantă, să sufere inconveniente inutile și o reducere a zilelor lor libere din cauza comportamentului indisciplinat al unui singur individ", a explicat un purtător de cuvânt al companiei irlandeze.
Suma de 15.000 de euro cerută de Ryanair reprezintă costurile totale generate de incident, incluzând cazarea pasagerilor, cheltuielile suplimentare și costurile aterizării de urgență la Porto.
Compania a subliniat că are o politică de „toleranță zero" față de astfel de incidente și speră că acțiunea în justiție va descuraja comportamentele similare în viitor. Reprezentanții Ryanair au precizat că prioritatea lor este să asigure un mediu sigur și respectuos pentru toți pasagerii și membrii echipajului.
(sursa: Mediafax)