x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Externe Capcană sau „scăpare nefericită”? Imagini din alte locuri pentru promovare turistică

Capcană sau „scăpare nefericită”? Imagini din alte locuri pentru promovare turistică

de Redacția Jurnalul    |    02 Iul 2023   •   19:00
Capcană sau „scăpare nefericită”? Imagini din alte locuri pentru promovare turistică

O agenție de publicitate din Filipine și-a cerut scuze pentru că a folosit imagini din alte țări într-un videoclip de promovare turistică, potrivit BBC.

Campania a folosit imagini cu terase de orez din Indonezia, dune de nisip din Emiratele Arabe Unite și un avion care aterizează în Elveția. Agenția, DDB Filipine, și-a cerut scuze pentru această „nefericită scăpare”.

Secretarul filipinez pentru Turism, Christina Garcia Frasco, a declarat că nu au fost folosite fonduri publice pentru realizarea videoclipului. Frasco a declarat că Departamentul de Turism a cerut în repetate rânduri confirmarea din partea agenției de publicitate, DDB Philippines, că materialele folosite în videoclip le aparțin și sunt originale.

Ea a spus că în „TOATE aceste ocazii, DDB a asigurat în mod repetat Departamentul de Transport că originalitatea și proprietatea tuturor materialelor sunt în regulă”.

Videoclipul a fost realizat ca parte a campaniei „Iubiți Filipinele”, în valoare de 708.298 de lire sterline, care a fost lansată la sfârșitul lunii iunie.

Utilizarea videoclipurilor din alte țări a fost descoperită pentru prima dată de o analiză a agenției de știri franceze AFP și de bloggerul filipinez Sass Rogando Sasot.

Frasco a declarat că departamentul se va asigura că DDB Filipine își asumă responsabilitatea pentru videoclip.

DDB Filipine a afirmat în propria declarație că utilizarea de imagini de arhivă în videoclipurile de atmosferă este un lucru standard în industria publicitară, dar și-a cerut scuze pentru utilizarea altor videoclipuri în acest caz.

„Utilizarea de imagini de arhivă străine într-o campanie de promovare a Filipinelor este extrem de nepotrivită și contrazice obiectivele DOT”, a declarat DDB.

Videoclipul a fost eliminat, iar compania a declarat că va ajuta departamentul de turism în ancheta sa.

(sursa: Mediafax)

×
Subiecte în articol: promovare turistica filipine