Ken Slusher, un bărbat din Oregon, susține că o serie de erori ale companiei de telefonie mobilă a determinat emiterea unei facturi de 2.156.593,64 pentru o singură lună.
Potrivit www.mirror.co.uk, bărbatul din Damascus, Oregon a încheiat un contract cu Verizon în luna noiembrie a anului trecut. El și prietena lui și-au achiziționat câte un telefon, dar după o lună au încheiat colaborarea cu provider-ul de telefonie mobilă pentru că au observat mari discrepanțe în facturile lor.
El susține că pentru prima lună ar fi trebuit să plătească 120 $, dar suma de pe factură i-a șocat: 698 $.
„Numărul de greșeli și toată comedia creată m-a uluit.” a declarat Slusher.
După anularea contractului, bărbatul a crezut că problema s-a rezolvat, dar a continuat să primească facturi până când s-a ajuns la colosala sumă de peste 2.000.000 $. Situația a fost foarte stresantă pentru tatăl din Oregon, pentru că o asemenea „datorie” îl punea în imposibilitatea de a achiziționa casa visurilor sale.
Slusher susține că Verizon și-a recunoscut greșeala, dar că nu au emis o nouă factură.
Un purtător de cuvânt al companiei a declarat pentru KPTV că Verizon și-a cerut scuze și au rezolvat această problemă.