Consecință a recentelor scandaluri din industria alimentară, de la boala vacii nebune la carnea de cal camuflată: standardele severe de producție din industria alimentară românească au câștigat încrederea consumatorilor români în produsele autohtone. Sunt concluzii stabilite în cadrul evenimentului "Agricultura Românească – mâncare sănătoasă, profit sănătos”, organizat Intact Media Group, informează incomemagazin.ro.
„În urma acestor crize, am constatat că a crescut încrederea consumatorilor în produsele românești”, a declarat Adrian Nicolaescu, Executive Director Marketing & PR Caroli Foods Group. „Iar crearea tuturor acestor stantarde înalte este o metodă de a ne câștiga clienții de parte noastră.”
În ianuarie-februarie, Caroli Foods Group și-a mărit cota de piață, deși consumul de carne și produse din carne a scăzut. Am traversat cel mai dificil moment al crizei din industrie din ultimii ani”, a recunoscut reprezentantul grupului.
Adrian Nicolaescu a mai precizat că grupul Caroli Foods a investit 25 de milioane de euro în instalațiile și tehnologiile care să asigure protecția mediului.
Evenimentul “Agricultura Românească – mâncare sănătoasă, profit sănătos” se desfăşoară la Hotel Athénée Palace Hilton şi este moderată de jurnalistul Adrian Ursu.
Dezbaterea îşi propune să evalueze efortul producătorilor români de a oferi pe pieţele interne şi externe alimente sănătoase şi sigure, problemele cu care se confruntă agricultura şi industria alimentară, dar şi soluţiile posibile, precum şi echilibrul fragil dintre exigenţele crescute ale cosumatorilor şi tentativele deliberate de a distruge încrederea în produsele româneşti.