Consilierii locali ai sectorului 3 au aprobat reluarea activităţii de ridicare a maşinilor parcate neregulamentar pe partea carosabilă a drumurilor publice, după ce proiectul de hotărâre a fost supus consultării publice timp de o lună. Activitatea va fi coordonată de Direcţia de Poliţie Locală a sectorului 3 iar sumele colectate vor fi surse de venit la bugetul local prin plata redevenţei făcute de operatorul autorizat.
Consiliul local a aprobat în februarie acelaşi proiect de hotărâre, dar el a fost atacat de Prefectura Capitalei din cauză că nu fusese supus dezbaterii publice, potrivit Agerpres.
Potrivit deciziei consilierilor locali, Serviciul de ridicare, transport, depozitare şi eliberare a vehiculelor staţionate neregulamentar pe carosabil va fi concesionat în baza unei licitaţii deschise pe o perioadă de cinci ani. Atribuirea contractului de delegare a serviciului prin concesiune se va face în baza prevederilor legale după organizarea licitaţiei care va fi anunţată ulterior.
Primăria Sectorului 3 va întocmi studiul de fundamentare, regulamentul privind ridicarea şi caietul de sarcini în termen de 20 de zile de la intrarea în vigoare a hotărârii. Documentaţia de atribuire va fi din nou supusă aprobării iar organizarea licitaţiei deschise se va face în termen de zece zile de la aprobare.
Tarifele aferente serviciilor de eliberare a domeniului public de vehiculele abandonate vor fi percepute operatorului căruia i se va atribui contractul de servicii.