Elena Udrea, "mai mândră ca niciodată de cetăţenia sa", a prezentat la Expo 2010 noul brand turistic al României. Alături de ea, Gheorghe Zamfir, Nadia Comăneci, Gheorghe Hagi şi Ilie Năstase, Teodor Baconschi, dar şi tineri chinezi îmbrăcaţi în costume medievale şi cu coroana lui Ştefan cel Mare pe cap.
Brandul a fost lansat în prezenţa câtorva sute de persoane, majoritatea români. Delegaţia României a fost întâmpinată de câteva sute de chinezi cu steguleţe ale României. Aceştia, aliniaţi pe un covor roşu pe care urmau să vină cei doi miniştri, au început să fluture steguleţele cu 20 de minute înaintea sosirii oficialilor la centrul de conferinţe al expoziţiei. Comisarul general al expoziţiei, Hua Jundo, a declarat că filmul "Ştefan cel Mare" şi "Ciocârlia" sunt foarte cunoscute în China. El a adăugat că poporul chinez apreciază în România şi Dunărea şi Munţii Carpaţi.
Lansarea imaginii şi a logo-ului brandului a fost precedată de un concert al naistului Gheorghe Zamfir, care şi-a început recitalul cu două piese din repertoriul internaţional, "Lonely Shepherd" şi "El condor pasa". După acestea au urmat câteva doine, fără acompaniament, recitalul încheindu-se cu "Ciocârlia".
"În acest moment nu cred că există o persoană mai emoţionată ca mine, mai mândră de cetăţenia ei şi mai încrezătoare în ţara pe care o reprezintă", a spus Udrea în discursul care a precedat lansarea brandului. Ea a adăugat că brandul scoate în evidenţă tocmai ce are România mai frumos, mai interesant şi mai pur. La lansarea brandului, pe scenă, alături de Udrea şi ministrul Afacerilor Externe, Teodor Baconschi, au fost prezenţi foştii mari sportivi Nadia Comăneci, Gheorghe Hagi şi Ilie Năstase.